کد خبر : 1949596 | 18 تیر 1402 ساعت 19:48 | 40.6K بازدید | 10 دیدگاه

ژست مربی‌گری گواردیولا در گراندپری بریتانیا! (عکس)

تصاویر پپ گواردیولا در پیست اتومبیل‌رانی سیلوراستون درحالی‌که در گاراژ تیم مرسدس در کنار استراتژیست‌ها و مدیران این تیم حضور دارد خبرساز شده است.

ژست مربی‌گری گواردیولا در گراندپری بریتانیا! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، امروز در مسابقه اتومبیل‌رانی گراندپری بریتانیا یکی از مهمانان ویژه این مسابقات بود و توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرده بود.

گواردیولا که مهمان تیم مرسدس بود با حضور در محوطه پیست سیلوراستون مورد توجه عکاس‌ها قرار گرفت. او که هدفون تیم مرسدس را به گوش زده بود می‌توانست با دیگر اعضای این تیم در ارتباط باشد.

1896191

سرمربی منچسترسیتی ابتدا سعی کرد کمتر در معرض دید باشد. اولین تصاویر گواردیولا در حالی ضبط شد که او کنار اتوموبیل مکس فرشتاپن ایستاده بود و شاید منتظر بود تا با این راننده مشهور خوش و بش کند.

در این دقایق بود که اتفاق جالبی برای پپ رخ داد. مارتین براندل، ستاره سابق ورزش‌های موتوری بریتانیا، که فرمول یک بریتانیا را برای شبکه اسکای پوشش می‌داد به سراغ پپ رفت و شروع به مصاحبه با سرمربی منچسترسیتی کرد. پاسخ‌های پپ نشان می‌داد او مارتین براندل را نمی‌شناسد و این در حالی است که هر علاقه‌مند به اتومبیلرانی با این چهره مشهور انگلیسی آشناست.

1896192

گواردیولا در ادامه از طرف مدیران تیم مرسدس به گاراژ این تیم دعوت شد و در جریان رقابت راننده‌ها درحالی‌که هدفون به گوش داشت در کنار استراتژیست‌ها و مدیران تیم به صفحه‌های نمایش خیره شده و مکالماتی که بین اعضای تیم و راننده‌ها در جریان بود را گوش می‌داد.

دیدگاه‌ها