کد خبر : 1949733 | 19 تیر 1402 ساعت 13:10 | 62K بازدید | 9 دیدگاه

روکه مهاجمی برای یک دهه بارسا

ببر برزیلی در بارسلونا آقایی می‌کند

مدیر برنامه‌های ویتور روکه معتقد است بارسا با خرید این بازیکن به هدف زده و او برای یک دهه در خط حمله بارسا آقایی خواهد کرد.

ببر برزیلی در بارسلونا آقایی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، ویتور روکه (تیگرینیو-ببر کوچک) به زودی تبدیل به بازیکن جدید بارسلونا خواهد شد. مذاکرات برای انتقال او از هفته‌ها پیش بین بارسلونا و اتلتیکو پارانائنزه شروع شد و دو روز پیش دو طرف به توافق نهایی رسیدند اما هنوز یکسری جزئیات باقی مانده و قرار است پس از آن انتقال رسمی شود.

1896429

آندره کوری، استعدادیاب سابق بارسا در آمریکای جنوبی، مدیر برنامه‌های روکه است و نقش اصلی را در انتقال این مهاجم 18 ساله داشته است. او در مورد چگونگی رقم خوردن این انتقال گفت: «زمانی که استعدادیاب بارسا بودم، روکه را زیر نظر داشتم. در واقع اولین بار سال 2018 بود که با مدیران بارسا در مورد این بازیکن حرف زدم. مشخصا در سال 2019 با اریک آبیدال صحبت‌هایی جدی داشتم و او حتی در سفری که به برزیل داشت، یکی از بازی‌های روکه را تماشا کرد. آن اولین بار بود که روکه مورد توجه بارسا قرار گرفت.»

1895985

کوری ادامه داد: «از یک سال پیش نیز دوباره قضیه روکه را مطرح کردم و اخیرا با دکو صحبت‌ها جدی شد. حالا نیز همه چیز تمام شده و منتظر اعلام رسمی هستیم. روکه به بهترین پروژه ممکن پاسخ مثبت داد و من از اعتماد خوان لاپورتا و ژاوی نیز متشکرم. او شایسته حضور در جمع بهترین‌های دنیاست. بارسا حالا مهاجمی درجه یک و سطح بالا برای یک دهه در اختیار خواهد داشت.»

دیدگاه‌ها