کد خبر : 1949747 | 19 تیر 1402 ساعت 13:19 | 62.9K بازدید | 18 دیدگاه

لحظه‌ای که رئالی‌ها انتظارش را می‌کشیدند (عکس)

جود بلینگام، ستاره انگلیسی، با حضور در تمرینات رئال مادرید برای اولین بار با کارلو آنچلوتی دیدار کرد.

لحظه‌ای که رئالی‌ها انتظارش را می‌کشیدند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات پیش فصل رئال مادرید از امروز در مجموعه تمرینی والدیباس آغاز شد تا بازیکنان برای شروع فصل جدید آماده شوند. 

بازیکنانی که پس از پایان فصل گذشته به اردوی تیم‌های ملی ملحق شدند قرار است 10 روز دیگر و از 20 جولای به تمرینات این تیم برگردند اما تعداد زیادی از ستاره‌های این تیم از همین امروز به والدیباس آمدند. 

پشت سر گذاشتن تست پزشکی پیش از شروع فصل و ارزیابی شرایط فیزیکی آنها از اقداماتی بود که انجام شد و البته حضور چهره‌های جدید در بین بازیکنان باتجربه این تیم مانند لوکاس واسکز، تونی کروس، فدریکو والورده و دنی سبایوس از نکات جالب توجه بود. 

یکی از چهره‌هایی که استقبال گرمی از او صورت گرفت، جود بلینگام بود. این بازیکن تابستان امسال و با وجود پیشنهادات هنگفتی که از سوی باشگاه‌هایی چون منچسترسیتی داشت تصمیم گرفت به رئال مادرید ملحق شود. 

1896466

او امروز برای اولین بار با هم تیمی‌های جدیدش که قرار است از فصل آینده در کنار آنها به میدان برود دیدار کرد و البته اولین دیدارش با کارلو آنچلوتی هم بود که علاقه زیادی به این ستاره انگلیسی دارد. 

رئال امیدوار است که بلینگام درخششی که در دورتموند و تیم ملی انگلیس داشت را در این تیم هم تکرار کند تا خیال آن‌ها از بابت خط میانی این تیم پس از بازنشستگی لوکا مودریچ و تونی کروس راحت باشد.

دیدگاه‌ها