کد خبر : 1949772 | 19 تیر 1402 ساعت 14:51 | 51.4K بازدید | 13 دیدگاه

گران‌فروشی در منچستر: یونایتد قیمت مگوایر را اعلام کرد

منچستریونایتد قیمت مورد نظرش برای فروش هری مگوایر را اعلام کرد که ممکن است خیلی از مشتریان او را فراری بدهد.

گران‌فروشی در منچستر: یونایتد قیمت مگوایر را اعلام کرد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در سال 2019 هری مگوایر را 80 میلیون پوند (93 میلیون یورو) خرید که هنوز هم رکورددار گران‌ترین رقم پرداخت شده برای یک مدافع است.

اما کاپیتان شیاطین سرخ فصل قبل جایگاه خود در ترکیب اصلی تیم را از دست داد و تنها در 16 مسابقه به طور ثابت به زمین رفت که نصف آن در مسابقات حذفی بود. به این ترتیب، نام او در فهرست فروش باشگاه قرار گرفته است.

با این حال، یونایتد قصد ندارد مگوایر را ارزان بفروشد و باید یک پیشنهاد 50 میلیون پوندی (58 میلیون یورویی) دریافت کند تا حاضر به از دست دادن این بازیکن شود.

1896496

از قرارداد مگوایر با یونایتد دو سال دیگر باقی مانده است ولی اریک تن‌هاخ، مربی تیم به او اعتقاد ندارد و رافائل واران، لیساندرو مارتینز، ویکتور لیندلوف و لوک شاو را به این مدافع تیم ملی انگلیس ترجیح داده است.

به هر حال، خیلی بعید است یک باشگاه برای خرید او رقم مورد نظر یونایتد را پرداخت کند، به ویژه که کاملا واضح است که او در یونایتد مازاد است و همین مساله قیمتش را کاهش می‌دهد.

چند روز پیش هم گزارش شد که هری مگوایر حتی در صورت ماندن در اولدترافورد، بازوبند کاپیتانی تیم را از دست خواهد داد و دیگر کاپیتان اول تیم نخواهد بود و به احتمال فراوان، برونو فرناندز کاپیتان دائمی یونایتد خواهد شد.

دیدگاه‌ها