کد خبر : 1949819 | 19 تیر 1402 ساعت 18:10 | 23.9K بازدید | 3 دیدگاه

بهت و حیرت در ورزش‌های آبی

مرگ دلخراش موج‌سوار مشهور جلوی چشم تماشاچی‌ها

یکی از موج‌سواران نخبه دنیا در حال موج‌سواری در سواحل اندونزی دچار سانحه شد و مقابل چشمان بهت‌زده تماشاچیان از شدت خونریزی جان باخت.

مرگ دلخراش موج‌سوار مشهور جلوی چشم تماشاچی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، دنیای ورزش موج‌سواری سوگوار شده است. میکالا جونز از چهره‌های شناخته‌شده این ورزش دیروز در اندونزی و در حالی که در یک برنامه موج‌سواری در جزایر منتاوای شرکت کرده بود به شکل فجیعی مقابل چشمان تماشاچیان کشته شد.

او که سابقه‌ای طولانی در موج‌سواری داشت دیروز بعد از ظهر درست زمانی که سوار یک موج شد تعادلش را از دست داد و بعد از برخورد با تخته موج‌سواری شاهد پاره شدن سرخرگ رانش بود. او در مقابل چشمان بهت‌زده کسانی که از ساحل تماشایش می‌کردند از شدت خونریزی جانش را از دست داد. گفته می‌شود برجستگی دنباله تخته موج‌سواری او باعث پاره شدن شریان ران و مرگ این موج‌سوار شده است.

1896562

سانتیاگو پریرا، هم‌تیمی میکالا جونز، که او هم در همان منطقه در حال تمرین بود می‌گوید: "میکالا دوربین گوپرو را با دهانش گرفت و با انرژی شروع به حرکت کرد تا دومین موج بلند روز را بگیرد. موج خیلی بزرگی بود. ارتفاعش حدود سه برابر قد میکالا بود. وقتی او از قله موج بیرون آمد چند ثانیه بعد متوجه شد که رانش زخم شده و تصمیم گرفت تخته را رها کرده داخل آب بپرد. وقتی موج‌های بعدی از راه رسید او هنوز قدرت این را داشت که خودش را بالای آب نگه دارد. ما سریع به سراغش رفتیم و برادرزاده‌اش او را سوار یک تخته موج کرد ولی همان لحظه‌ها بود که از حال رفت. خیلی خون از دست داده بود. ما سوار قایقش کردیم و به ساحل رساندیم ولی کار دیگر تمام شده بود."

1896563

جونز که در 44سالگی از دنیا رفت متولد هاوایی است و از یک خانواده موج‌سوار می‌آید. سه برادر او همگی از موج‌سواران مشهور دنیا هستند.

دیدگاه‌ها