کد خبر : 1949977 | 20 تیر 1402 ساعت 11:39 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

ستاری: مشکلات مس کرمان قابل بازگو کردن نیست

مدافع فصل گذشته مس کرمان مدعی است که مشکلات مانع از بقای نارنجی‌پوشان شد.

ستاری: مشکلات مس کرمان قابل بازگو کردن نیست

به گزارش "ورزش سه"، مس کرمان در شرایطی فصل گذشته نتوانست به امتیازات بقا دست یابد که محمد ستاری یکی از بازیکنانی بود که از سوی فرزاد حسین‌خانی به عنوان بازیکن چندپسته این تیم را همراهی می‌کرد. مدافع چپ‌پای مس کرمان که اکنون به پایان قراردادش با این تیم رسیده، درباره دلایل سقوط این تیم می‌گوید: فصل خیلی سختی داشتیم. مشکلات زیادی مانع از این شد تا به هدفی که در ذهن داشتیم برسیم. مشکلاتی که به دلیل خانوادگی بودن قابل به بازگو کردن نیست و تنها اعضای تیم در جریان آن هستند و البته گفتن آن هم در شرایط فعلی سودی ندارد.

وی ادامه داد: ما توانستیم اختلاف خوبی با دیگر مدعی سقوط شکل دهیم، اما در هفته‌های پایانی همه چیز از دست ما خارج شد و در نهایت هم آن اتفاق تلخ افتاد. قطعا قلب همگی ما بابت این اتفاق شکسته و بیشتر از همه برای هواداران مس کرمان ناراحت هستیم. قطعا با حمایت و همبستگی بیشتر امتیاز تیم حفظ می‌شد. همان مسیر که در اهواز تمامی ارکان برای حفظ نفت آبادان دست به دست هم داده بودند ولی...

ستاری که فصل گذشته به عنوان مهره چندپسته مس کرمان در پست مدافع میانی، مدافع چپ، هافبک دفاعی و بازی‌ساز برای این تیم به کار گرفته شده بود، درباره عملکرد موفق خود در قلب دفاعی گفت: فصل گذشته دچار کمبود بازیکن بودیم. این مشکل کاملا در ترکیب تیم قابل مشاهده بود. من در چند پست به کار گرفته شدم و امیدوار بودم بتوانم به تیم کمک کنم. اگر اتفاق خوبی افتاد قطعا تمام تیم و بازیکنان در آن نقش داشتند. تمام بازیکنان از خودگذشتگی بزرگی داشتند تا تیم به نتیجه برسد اما بعضی اوقات همه چیز دست شما نیست.

مدافع چپ‌پای مس کرمان درباره تصمیمش برای فصل جدید نیز گفت: هنوز تصمیم نگرفتم. یک مقدار فشار اتفاقات فصل گذشته شرایط روحی را برای من سخت کرده بود. چند هفته قبل مذاکراتی با مدیرعامل یک تیم صنعتی داشتم و به توافقات هم رسیدیم اما به یکباره چه اتفاقی افتاد واقعا نمی‌دانم که این مساله محقق نشد. به خاطر آن یک پیشنهاد خوبی دیگر را هم رد کرده بودم. در حال حاضر در حال مذاکره با چند تیم هستم و باید ببینیم قسمت چه می‌شود.

ستاری در پایان با قدردانی از هواداران مس کرمان گفت: جا دارد یک بار دیگر از هواداران عزیز مس کرمان بابت اتفاقات فصل گذشته به نوبه خودم عذر بخواهم. بهترین آرزوهایم برای آنها و بازگشت دوباره این تیم به لیگ برتر است. باید از آقای حسین خانی هم تشکر کنم که اعتماد زیادی به بنده داشتند و تعصب ایشان به تیم کاملا نمایان بود اما برخی اتفاقات مانع از این شد که به هدفمان برسیم.

دیدگاه‌ها