کد خبر : 1950073 | 20 تیر 1402 ساعت 19:09 | 28.9K بازدید | 1 دیدگاه

اسطوره ایتالیایی روزنامه معروف را به صلابه کشید!

دانیله ده‌روسی، ستاره سابق رم، در دعوای حقوقی با روزنامه لارپوبلیکا که به او اتهاماتی جدی وارد کرده بود به پیروزی رسید و می‌گوید غرامت دریافتی از این روزنامه را به یک بیمارستان اهدا می‌کند.

اسطوره ایتالیایی روزنامه معروف را به صلابه کشید!

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه لارپوبلیکا چهار سال پیش با انتشار یک گزارش جنجالی علیه دانیله ده‌روسی به او اتهاماتی جدی وارد و این ستاره رم را خشمگین کرد.

عنوان گزارش روزنامه لارپوبلکیا "شورش ده‌روسی و 3 سناتور علیه توتی" بود. در این گزارش ادعا شده بود که در طول فصل ده‌روسی به همراه سه نفر از چهره‌های تاثیرگذار مدیریت باشگاه شبه‌کودتایی علیه چند نفر از جمله مربی وقت تیم، اوزه‌بیو دی‌فرانچسکو، انجام داده و ضرر و زیان قابل توجهی به باشگاه وارد کرده‌اند.

ده‌روسی بلافاصله علیه این روزنامه معتبر ایتالیایی به دادگاه شکایت کرد و مدعی شد این گزارش به او تهمت‌های ناروا وارد کرده و اعتبار و حیثیتش را لکه‌دار کرده است. این پرونده در سال‌های گذشته یکی از جنجالی‌ترین پرونده‌های دستگاه قضایی ایتالیا بود.

دادگاه ایتالیا بالاخره به نفع ده‌روسی حکم داد و روزنامه ایتالیایی، مدیر مسئول روزنامه دو نفر نویسندگان مقاله را به پرداخت 27هزار یورو غرامت به ستاره سابق جالوروسی محکوم کرد. این سه نفر باید هزینه‌های روند دادرسی که 9 هزار یورو برآورد شده بود را هم بپردازند.

1896993

دانیله ده‌روسی امروز اعلام کرد که قصد استفاده از این غرامت را ندارد و هدفش از شکایت علیه لارپوبلیکا تنها اعاده حیثیت بوده است. او گفت که مبلغ غرامت را به یک بیمارستان در شهر رم اهدا خواهد کرد.

ستاره سابق رم در این باره گفت: "دادگاه ثابت کرد که اتهامات زشتی که به من زده شده بود و اعتبار و حیثیتم را نشانه گرفته بود کاملا غلط و بی‌اعتبار است. آن روزها که با چنین اتهام‌های شنیعی روبرو بودم آرامش زندگی‌ام به کلی از بین رفته بود و هیچکس و هیچ چیز نمی‌تواند آن آرامش را به من برگرداند. من را به چیزهایی متهم کرده بودند که هزاران سال نوری با شخصیت و زندگی حرفه‌ایم متفاوت است. تنها چیزی که خوشحالم می‌کند این است که دپارتمان سرطان‌شناسی بیمارستان بامبین گسو در شهر رم قرار است از این غرامت استفاده کند."

روزنامه لارپوبلیکا می‌گوید علیه این حکم اعتراض کرده و تقاضای فرجام‌ خواهد داد. این رسانه بدون اینکه نام منابعش را فاش کند می‌گوید از ادعاهای مطرح شده در آن گزارش عقب‌نشینی نخواهد کرد.

دیدگاه‌ها