کد خبر : 1950094 | 20 تیر 1402 ساعت 22:25 | 119.3K بازدید | 72 دیدگاه

مرادمند دو فصل دیگر با لباس آبی

گلزن دربی قراردادش را با استقلال تمدید کرد

پس از توافق با مدیران باشگاه، محمدحسین مرادمند قراردادش را با استقلال تمدید کرد.

گلزن دربی قراردادش را با استقلال تمدید کرد

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بازیکنان مورد نظر جواد نکونام برای ادامه حضور در این تیم، محمدحسین مرادمند است. مدافعی که قراردادش با آبی ها به پایان رسیده بود اما برای احترام به سرمربی تیم، در چند جلسه تمرینی حضور یافت.

در زمان مدیریت حجت کریمی، این بازیکن جلسه ای را با سرپرست مدیرعاملی سابق استقلال برگزار کرد اما طرفین به توافق دست پیدا نکردند و بدون نتیجه خاصی، این بازیکن جلسه با مدیران باشگاه را ترک کرد.

با تغییرات در مدیریت باشگاه و حضور علی خطیر روی صندلی مدیرعاملی، او امشب جلسه ای را با محمدحسین مرادمند برگزار کرد و طرفین به توافق نهایی دست یافتند.

بدین ترتیب مرادمند برای دو فصل دیگر در لباس استقلال به میدان خواهد رفت تا یکی از بازیکنان خوب این تیم در فصل گذشته، به کار در این باشگاه ادامه دهد.

1897039

مرادمند در فصل قبل چندان توسط ساپینتو به کار گرفته نمی شد و چند مصدومیت بد موقع نیز باعث دوری او از ترکیب شد اما در هفته های پایانی توانست به خوبی توانایی هایش را به رخ بکشد و بسیاری از هواداران اعتقاد داشتند که حضور او در ترکیب می توانست نتایج بهتری برای استقلال به دنبال داشته باشد.

مرادمند توانست در سه دیدار آخر خود برای استقلال، دروازه تیم های مس رفسنجان، تراکتور و پرسپولیس را باز کند و همین عملکرد بسیار خوب او بود که باعث افزایش محبوبیتش نزد هواداران شد و یکی از خواسته های آنها، حفظ وی بود.

دیدگاه‌ها