کد خبر : 1950099 | 21 تیر 1402 ساعت 03:30 | 40.1K بازدید | 2 دیدگاه

مدیران چلسی ترجیح دادند این ستاره را نبینند!

باشگاه چلسی به روملو لوکاکو اجازه داده تا در تمرینات پیش فصل این تیم شرکت نکند.

مدیران چلسی ترجیح دادند این ستاره را نبینند!

به گزارش ورزش سه، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تیم فوتبال چلسی، در نشست خبری خود اعلام کرده بود انتظار دارد لوکاکو روز چهارشنبه در لندن حضور داشته باشد تا در تمرینات پیش فصل آبی‌ها شرکت کند.

با این حال روزنامه تلگراف امروز با انتشار گزارشی به این موضوع پرداخت و نوشت: چلسی می‌داند لوکاکو تمایلی به ادامه حضور در این تیم ندارد و به همین دلیل حضور او بیش از آنکه مفید باشد، مضر خواهد بود.

تلگراف در ادامه نوشت: چلسی تصمیم گرفته به لوکاکو چند روز مرخصی بدهد تا در این مدت بتواند با اینترمیلان به توافق برسد و او را برای همیشه به این تیم ایتالیایی بفروشد.

چلسی که تمایلی به انتقال قرضی لوکاکو ندارد، مبلغ 45 میلیون یورو را برای فروش این بازیکن در نظر گرفته است اما با این حال اینتر پیشنهاد 25 میلیون یورویی خود را برای جذب این بازیکن ارائه داده است؛ هر چند پیش‌بینی می‌شود این مبلغ  به 30 میلیون یورو هم برسد‌.

البته بر اساس گزارش مطبوعات مختلف، اینترمیلان تنها تیمی نیست که به جذب لوکاکو علاقه دارد و باشگاه‌های عربستانی و همچنین یوونتوس برای جذب این بازیکن وارد مذاکره شده‌اند اما خود این بازیکن خواهان حضور در نراتزوری است.

دیدگاه‌ها