کد خبر : 1950108 | 21 تیر 1402 ساعت 05:30 | 43K بازدید | 31 دیدگاه

همان بهتر که عیسی رفت

کرمانی: بیرانوند باید از هواداران عذرخواهی کند

بازیکن سابق پرسپولیس از عملکرد عیسی آل کثیر، مهاجمی که به سپاهان پیوست انتقاد کرد.

کرمانی: بیرانوند باید از هواداران عذرخواهی کند

به گزارش"ورزش سه" مرتضی کرمانی مهاجم سابق پرسپولیس که امروز در تمرین پیشکسوتان باشگاه حضور داشت درباره مسئله جدایی عیسی آل کثیر گفت: "کسی که دلش با پرسپولیس نیست همان بهتر که نباشد." 

ویدئو: 305293

مهاجم شماره 8 پرسپولیس در دهه‌های شصت و هفتاد ابتدا با تبریک به حسین عبدی کاپیتان سابق پرسپولیس به دلیل موفقیت با تیم فوتبال زیر 17 سال ایران و صعود به جام جهانی گفت: "به عبدی تبریک می‌گویم این برای ما پرسپولیسی‌های قدیمی افتخار است." 

او با اشاره به شروع تمرینات تیم پیشکسوتان که مدت‌ها به خاطر کرونا تعطیل بود گفت: "ما هرسال این برنامه را داریم اما یکی دو سال تعطیل شده بود . خداراشکر علی آقا (پروین) بچه‌ها را دور  هم جمع کرد. خیلی خوب است به یاد قدیم با هم فوتبال بازی می‌کنیم. خیلی از بچه‌ها از بین ما رفتند، دور هم جمع می.شویم تا قدر این روزها را بدانیم." 

اما بخش جالب و شاید کمی جنجالی صحبت‌های کرمانی مقدم آنجایی است که درباره تیم پرسپولیس صحبت می‌کند: "یارگیری خیلی خوب بوده و آقا یحیی کارش را بلد است. اگر در خط جلو تیم تقویت شود شرایط بهتر می‌شود." 

او درباره جدایی عیسی آل کثیر هم که به سپاهان پیوست گفت: "پرسپولیس خیلی پای عیسی ماند اما فوتبال آنقدر بی‌معرفت و نامرد شده که به خاطر چند میلیون بیشتر تیمشان را می‌فروشند. من معتقدم همان بهتر که رفت. کسی که دلش با پرسپولیس نیست نباشد بهتر است." 

1897070

مهاجم سابق تیم ملی و پرسپولیس در ادامه و در پاسخ به این موضوع که بازیکن برای زندگی و آینده‌اش باید مسائل مالی را اولویت قرار بدهد افزود: "بازیکنان تا الان هم پول گرفته‌اند و نباید به خاطر چند میلیون دل هواداران را بشکنند. کار عیسی درست نبود آن هم در حالی باشگاه و هواداران در این سال ها پشتش بودند و حمایتش کردند. من خیلی از این اتفاق ناراحت شدم ولی معتقدم کسی که دلش با تیم نیست باید برود." 

شماره 8 جنجالی پرسپولیس در ادامه با ابراز ناراحتی از علیرضا بیرانوند هم گفت: "از او ناراحتم. او هرچه دارد از این هواداران است. اگر پرسپولیس و هواداران نبودند بیرانوندی هم وجود نداشت. دیدم که گفته است من عذرخواهی نمی‌کنم امام من هم معتقدم باید از هواداران عذرخواهی کند." 

او در پایان هم با بیان اینکه پرسپولیس در این فصل هم مدعی است گفت: "باز هم مدعی هستیم. ما فکرمان آسیاست و باید آنجا حرفی برای گفتن داشته باشیم."

دیدگاه‌ها