کد خبر : 1950174 | 21 تیر 1402 ساعت 11:11 | 43K بازدید | 15 دیدگاه

پایان دعوای حقوقی طولانی ساموئل اتوئو و دخترش

ساموئل اتوئو و دخترش اریکا پنج سال دعوی قضایی را به پایان رساندند.

پایان دعوای حقوقی طولانی ساموئل اتوئو و دخترش

به گزارش "ورزش سه"، اریکا دو روزاریو نیوز 24 ساله که در سال 2022 به طور قانونی به عنوان دختر ساموئل اتوئو معرفی شده بود، با پدرش برای پرداخت حدود 90 هزار یورو مستمری پرداخت نشده به توافق رسیده است. بدین ترتیب روندی که در سال 2018 در دادگاهی در مادرید افتتاح شد، بسته شد.

همانطور که فرناندو اوسونا، وکیل این زن جوان توضیح داد، دو طرف پس از مذاکره‌ای که این هفته داشتند با واریز پول از سوی بازیکن سابق بارسلونا به توافق دست پیدا کردند.

اریکا دو روزاریو نیوز در سال 2018 برای به رسمیت شناختن پدر بودن بازیکن سابق فوتبال، که در سال 1997 زمانیکه بازیکن لگانس بود با مادرش آدیلوسا در یک میهمانی شبانه ملاقات کرد، شکایت کرد.

در این شکایت، درخواست 12 ماه حبس برای این ستاره سابق فوتبال که سابقه 22 ماه محکومیت مالیاتی در ایتالیا و عدم پرداخت مستمری به دختر دیگری در همان کشور را دارد، در نظر گرفته شد.

این وکیل توضیح داد که مادر زن جوان در سال 1998 به بازیکن گفته بود که او باردار است و اتوئو گفته بود که در رابطه با فرزند مشترک‌شان مسئولانه رفتار خواهد کرد.

این وکیل در توضیح این پرونده افزود: "مادر او در دوران بارداری سعی کرده با اتوئو ارتباط برقرار کند، اما او به تماس‌های تلفنی و ایمیل‌های او پاسخ نمی‌دهد‌."

این دختر در سال 1999 در بیمارستان Fundación Alcorcón در مادرید به دنیا آمد، زمانی که این فوتبالیست عضو اسپانیول بود.

دیدگاه‌ها