کد خبر : 1950230 | 21 تیر 1402 ساعت 14:00 | 47.9K بازدید | 10 دیدگاه

ببر برزیلی در راه کاتالونیا...

برای معرفی ستاره جدید بارسا روی دست PSG زد (عکس)

باشگاه بارسلونا با سبکی که این روزها در فوتبال اروپا شایع شده شمارش معکوس برای معرفی ستاره جدید خود را آغاز کرد.

برای معرفی ستاره جدید بارسا روی دست PSG زد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا به زودی به صورت رسمی از ویتور روکه به عنوان خرید جدید خود رونمایی خواهد کرد. خوان لاپورتا روز گذشته در مصاحبه با اسپورت قطعی و نهایی شدن این انتقال را منوط به تایید طرح امکان سنجی دانسته بود.

توئیتر باشگاه بارسلونا دقایقی پیش با انتشار ایموجی ببر شمارش معکوس برای اعلام رسمی این خرید را شروع کرد. باشگاه‌های اروپا جدیدا ساعاتی قبل از معرفی رسمی خریدهای خود پست‌هایی متفاوت و کوتاه در شبکه‌های اجتماعی منتشر و همه نگاه‌‍‌ها را به سمت خود جلب می‌کنند.  

1897250

پاری سن ژرمن یکی از باشگاه‌هایی است که این سبک را در شبکه‌های اجتماعی رایج کرد و اینک بارسلونا نیز با این توئیت، سبک یاد شده را دنبال کرد تا هوادارانش را آماده شنیدن خبر پیوستن رسمی ویتور روکه که لقب ببر را به او داده‌اند، کند. حدس هدف کاتالان‌ها سخت نبود و هواداران بلافاصله زیر این توئیت را با پیام‌های خوش‌آمدگویی به ستاره برزیلی پر کردند.

گفته می‌شود روکه با قراردادی 6 ساله که 75 میلیون یورو برای بارسلونا آب خورده راهی نوکمپ می‌شود. از روز گذشته شایعات زیادی در مورد معرفی ستاره برزیلی مطرح بود که به نظر می‌رسد واقعیت داشته باشد و تا پایان امشب خرید جدید آبی اناری‌ها رسما معرفی شود.

1897249

دیدگاه‌ها