کد خبر : 1950257 | 21 تیر 1402 ساعت 16:57 | 78.1K بازدید | 13 دیدگاه

یک اتوبوس مدیر از استقلال رفت

با حضور علی خطیر در رأس مدیریت استقلال، حالا دیگر تمامی مدیران گذشته استقلال جدا شده‌اند.

یک اتوبوس مدیر از استقلال رفت

به گزارش "ورزش سه"، نخستین تصمیم مدیریتی و جدید علی خطیر، تغییر در بخش مدیریت اجرایی آبی‌ها بود. با تصمیم مدیرعامل جدید استقلال، سید امیرحسین قاضی نور که با حکمی از سوی علی فتح الله زاده در این سمت منصوب شده بود، جای خود را به نصرالله خواجه‌گیری داد.

1897302

خواجه‌گیری که پیش از این سابقه قائم مقامی در دو باشگاه بادران و شمس آذر قزوین را در کارنامه دارد، به عنوان جانشین قاضی نور انتخاب شد و در سمت مدیریت اجرایی آبی‌ها انجام وظیفه می‌کند.

قاضی نور یکی دیگر از مدیران دوره‌های پیشین استقلال است که دیگر با این باشگاه همکاری نمی‌کند. با حضور علی خطیر به جای سیدحجت کریمی، آخرین عضو هیئت مدیره زمان آجورلو و فتح الله زاده نیز از این تیم جدا شد.

1897304

پیش از این، پرویز مظلومی و محمد مومنی که از زمان مدیریت مصطفی آجورلو به عضویت در هیئت مدیره استقلال منصوب شده بودند، در کمیته فنی باشگاه مشغول فعالیت شدند که این کمیته نیز توسط خود کریمی منحل شد.

از محمدحسین زرندی که در پست معاونت ارتباطات و مدیررسانه‌ای استقلال مشغول فعالیت بود، به عنوان دیگر مدیر جدا شده آبی‌ها می‌توان نام برد که او نیز از این سمت کنار رفت.

علاوه بر این، فرشید سمیعی که پیش از این سخنگو و معاون حقوقی باشگاه استقلال بود به همراه مرتضی موسوی زنوز ترتیب مشاور عالی مدیرعامل و مدیر اداری باشگاه و محمد سررشته‌داری مشاور مدیرعامل و مدیر دیجیتال مارکتینگ باشگاه استقلال نیز از این تیم کنار گذاشته شدند.

1897305

سید مهدی علوی معاون فرهنگی باشگاه و همچنین علی امیری، قائم مقام پیشین استقلال نیز از دیگر چهره‌های مهمی هستند که در زمان مدیریت‌های قبلی به جمع مدیران اضافه شدند که همکاری باشگاه استقلال با این دو نیز به پایان رسید.

دیدگاه‌ها