کد خبر : 1950308 | 22 تیر 1402 ساعت 03:30 | 6.9K بازدید | 3 دیدگاه

دختران نساجی پا به توپ شدند؛

اولین جلسه تمرین تیم بانوان نساجی برگزار شد

تیم فوتبال بانوان نساجی اولین تمرین خود را با هدایت مریم رحمتی برگزار کرد.

اولین جلسه تمرین تیم بانوان نساجی برگزار شد

یه گزارش "ورزش سه" ظهر روز گذشته تیم فوتبال بانوان نساجی اولین تمرین خود را در قائمشهر پشت سر گذاشتند و به همین بهانه مریم رحمتی، سرمربی این تیم، در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره شرایط تیم خود صحبت کرد.

او در ابتدا در پاسخ به این سوال که بانوان نساجی در چه سطحی رقابت خواهند کرد، گفت: من چند سالی هست در فوتبال منطقه فعالیت می‌کنم. امسال هم با توجه به اعلام آمادگی باشگاه برای تشکیل تیم بانوان و پیشنهاد به بنده، فرصت خوبی ایجاد شد تا بتوانم فعالیتم را وارد مرحله جدیدی کنم و به پرورش استعدادهای بومی بیشتری بپردازم. در حال حاضر ما در حال آماده‌سازی برنامه بلند مدت برای دختران مازندران هستیم اما در ابتدا قرار بر این شده در سوپر لیگ استان شرکت کنیم و از آنجا به مراحل بالاتر برویم.

رحمتی در پاسخ به این سوال که اعضای تیم بانوان نساجی چگونه انتخاب شدند پاسخ داد: با فراخوان در رسانه‌ها و همچنین اطلاع به مربیان فعال در سطح استان تعدادی از بازیکنان آزاد انتخاب شدند و فعلا تمرین با این عزیزان آغاز شده، ولی در ادامه باز هم نفرات جدیدی به ما اضافه شوند. در این جلسه ۳۰ بازیکن با ما تمرین کردند ولی تست‌های ما همچنان ادامه خواهد داشت تا بتوانیم در حد امکان استعدادهای کمتر دیده شده را پیدا کنیم. در ادامه نیز از بازیکنانی که علاقه‌مند و بااستعداد در زمینه فوتبال هستند ولی شرایط لازم در مسابقات را ندارند به تیم‌های پایه، دعوت می‌شوند.

1897386

سرمربی تیم بانوان نساجی به اهمیت مسائل فرهنگی و آموزشی در کنار مسائل ورزشی در تیم خود اشاره کرد و افزود: در کنار کار حرفه‌ای ورزشی در مجموعه بانوان نساجی، اخلاق در اولویت قرار دارد. زیرا نگرش ما به عنوان کسانی که سال‌ها در تلاش برای پرورش عشق و علاقه در زمینه ورزش بودیم، پرورش روح و جسم ورزشکار بود در کنار هم به پیشرفت ورزشکار کمک می‌کند. ما امیدواریم بتوانیم در آینده علاوه بر ورزشکاران، جوانان سالم در کشور داشته باشیم. ما به تحصیل دختران اهمیت ویژه می‌دهیم و یکی از شرایط اصلی ما ادامه تحصیل برای دختران فوتبالیست است.

رحمتی صحبت‌های خود را این‌گونه به پایان رساند: از مهندس حدادیان برای توجه به بانوان و راه‌اندازی تیم بانوان بسیار سپاسگزارم و همچنین از مدیریت حرفه‌ای باشگاه نساجی جناب آقای صادق درودگر تشکر می‌کنم که به بنده و کادر بنده، سوده تاج‌الدین و زری امیرپور، اعتماد کردند.

دیدگاه‌ها