کد خبر : 1950468 | 22 تیر 1402 ساعت 16:45 | 58.8K بازدید | 9 دیدگاه

رسمی: وارث فیرمینو در لیورپول مشخص شد

لیورپول تایید کرد که داروین نونیز در فصل پیش رو شماره 9 را بر تن خواهد کرد. شماره‌ای که سال‌ها در اختیار روبرتو فیرمینو بود.

رسمی: وارث فیرمینو در لیورپول مشخص شد
  • به گزارش "ورزش سه"، روبرتو فیرمینو از سال 2017 پیراهن شماره 9 لیورپول را به تن کرد. اما در پایان فصل جاری این مهاجم برزیلی رسما با لیورپولی‌ها خداحافظی کرد و راهی الاهلی عربستان شد. بعد از جدا شدن فیرمینو، لیورپولی‌ها به دنبال پاسخ این سوال بودند که پیراهن شماره 9 بعد از او به کدام بازیکن خواهد رسید؟

امروز باشگاه لیورپول تایید کرد که داروین نونیز پیراهن شماره 27 خود را با شماره 9 معروف عوض کرده است.

1897609

لیورپول تابستان گذشته داروین نونیز اروگوئه‌ای را با قراردادی 90 میلیون یورویی به خدمت گرفت. او یک سال بعد از لیورپولی شدنش به جمع ستاره‌های بزرگ لیورپول می‌پیوندد که در تاریخ باشگاه این پیراهن افسانه‌ای را به تن کرده‌اند.

1691943

نونیز پیش از پیوستن به لیورپول بازیکن بنفیکا بود و در این تیم پیراهن شماره 9 را به تن می‌کرد. او حالا این فرصت را دارد که با پیراهن شماره 9 قرمزهای آنفیلد خودش را به عنوان مهاجم اصلی این تیم ثابت کند.

مهاجم اروگوئه‌ای فصل گذشته با پیراهن شماره 27 برای لیورپول به میدان می‌رفت. معمولا مهاجمان مرکزی وقتی به تیمی منتقل می‌شوند که پیراهن شماره 9 آن در اختیار بازیکنی دیگر است از این شماره استفاده می‌کنند، چرا که 2 بعلاوه 7 در واقع اشاره به عدد 9 داشت.

دیدگاه‌ها