کد خبر : 1950629 | 23 تیر 1402 ساعت 14:38 | 93.4K بازدید | 28 دیدگاه

تلاش های توخل نتیجه داد

بایرن بالاخره بله را از ستاره سیتی گرفت

طبق ادعای اسکای آلمان، کایل واکر با بایرن مونیخ به توافق شخصی دست یافت و حالا بایرن و سیتی باید برای انتقال او توافق کنند.

بایرن بالاخره بله را از ستاره سیتی گرفت

به گزارش "ورزش سه"، از قرارداد واکر با منچسترسیتی تنها یک سال باقی مانده است و او در تابستان 2024 بازیکن آزاد خواهد بود.
همین موضوع باعث شده که مدیران منچسترسیتی به صورت جدی به دنبال امضای قرارداد جدیدی با این بازیکن باشند و پیشنهادهایی را نیز برای تمدید قرارداد به او ارائه کنند. 

1893434

از سوی دیگر، عملکرد درخشان این ستاره انگلیسی در ترکیب سیتی باعث شده که چند باشگاه اروپایی دیگر هم شرایط او را زیر نظر داشته باشند که اصلی‌ترین آن‌ها بایرن مونیخ است.

1893805

 واکر قصد تمدید ندارد و از سوی دیگر می داند که شاید در فصل پیش رو جایگاه ثابت خود را از دست بدهد. به همین دلیل از هفته ها قبل با بایرن وارد مذاکره شد و طبق ادعای اسکای آلمان، امروز با بایرن به توافق نهایی رسید.

ستاره انگلیسی امروز بله را به مونیخی‌ها گفت و قراردادی تا سال 2025 با بند تمدید تا 2026 امضا خواهد کرد. اکنون بایرن مونیخ باید تلاش کند با سیتی بر سر رقم نهایی انتقال به توافق برسد. توماس توخل اصرار زیادی برای جذب واکر داشت و حالا قطعا از پاسخ مثبت این بازیکن خوشحال است.

دیدگاه‌ها