کد خبر : 1950707 | 23 تیر 1402 ساعت 21:58 | 42.8K بازدید | 35 دیدگاه

حمایت دلگرم‌کننده خطیر از جواد نکونام

مدیرعامل استقلال در یکی از اولین کنش‌های مدیریتی‌اش در این باشگاه وعده داد بزودی سه چهار بازیکن جدید را به تیم اضافه می‌کند.

حمایت دلگرم‌کننده خطیر از جواد نکونام

به گزارش "ورزش سه"علی  خطیر در بیانیه مطبوعاتی که در سایت باشگاه استقلال منتشر شد سعی کرد از فضای تنش آلودی که در صحبت‌های دیروز نکونام بود فاصله بگیرد و به هیچ وجه وارد آن بحث‌ها نشد جز اینکه بار دیگر از سرمربی تیم حمایت کرد. 

او در بخش دیگری از این بیانیه این خبر را به هواداران داده که بزودی با سه چهار بازیکن جدید توافق کرده و به تیم اضافه می‌کند. خطیر با وجود اینکه باشگاه استقلال در شرایط سخت اقتصادی قرارداشته و ممکن است به سمت ورشکستگی برود می‌گوید که افق‌های جدید مالی را برای استقلال تعریف کرده است. این وعده بزرگی است که باید منتظر ماند و دید مدیرعامل جدید استقلال چه برنامه‌ای برای عبور از این چالش سخت دارد. 

اما نکته این بیانیه اینست که در شرایطی که این انتظار وجود داشت که بعد از انتقادهای ضمنی از مدیریت در مصاحبه‌ای که نکونام انجام داده بود، خطیر به دلجویی از سرمربی تیمش پرداخت و حق را به او داد. با توجه به شرایط حساس تیم اولین موضع‌گیری خطیر بعد از حضور در استقلال برخلاف تصورات گذشته از او که آدمی خشمگین نشان می‌داد که زود واکنش نشان می‌دهد اکنون به نظر او حرف‌های نکونام را شنیده و کوچکترین واکنش منفی نداشته است. به نظر می‌رسد دست فرمان خطیر در حال حاضر حمایت از نکونام باشد.

دیدگاه‌ها