کد خبر : 1950757 | 24 تیر 1402 ساعت 10:14 | 57.9K بازدید | 4 دیدگاه

چپ‌پای تراکتور در لباس جدید (عکس)

مدافع چپ فصل گذشته تراکتور در دیدار تدارکاتی با پیراهن گل‌گهر حضور یافت.

چپ‌پای تراکتور در لباس جدید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، گل‌گهر سیرجان پس از حضور مارینوس اوزونیدیس روی نیمکت این تیم، فعالیت خوبی در نقل و انتقالات تابستانی داشته و سعی کرده نقاط ضعف فصل گذشته خود را تقریبا برطرف کند که یکی از آنها به جذب سید ابوالفضل رزاق‌پور، مدافع چپ سالیان اخیر تراکتور، اختصاص داشت.

ابوالفضل رزاق‌پور پس از دوران موفقی که در تراکتور داشت، تبدیل به یکی از اهداف نقل و انتقالاتی باشگاه گل‌گهر شد و در لیست اوزونیدیس قرار گرفت، اما به دلیل تحت قرارداد بودن با تیم تبریزی نمی‌توانست انتقال راحتی داشته باشد که در نهایت سیرجانی‌ها توانستند با تراکتور برای این انتقال به توافق برسند تا او را به سمت چپ خط دفاعی خود منتقل کنند.

این مدافع چپ تند و تیز که تجربه حضور در رده‌های پایه ملی را دارد، طی چهار سال اخیر در تراکتور عضویت داشته که در این مدت، یک نیم‌فصل برای شاهین بوشهر و یک نیم‌فصل برای ماشین‌سازی تبریز به میدان رفت ولی در دو فصل گذشته حضور مستمر در جمع سرخ‌پوشان تبریزی داشت ولی حالا برای گل‌گهر بازی می‌کند.

رزاق‌پور در دیدار تدارکاتی اخیر گل‌گهر سیرجان مقابل مس کرمان که پیش از اردوی ترکیه این تیم برگزار شد، حضور ثابت در ترکیب تیمش را تجربه کرد و با پیراهن سفید و آبی باشگاه جدیدش به میدان رفت و حالا امیدوار به شروع فصل متفاوت و موفق‌تر از دوران حضورش در تراکتور، پیکان و نساجی است.

1898096

دیدگاه‌ها