کد خبر : 1950790 | 24 تیر 1402 ساعت 12:02 | 20.7K بازدید | 4 دیدگاه

درخشش بازیکن رفسنجانی در تیم عنایتی

ساکت این بار گلزن به تیم امید تحویل داد! (عکس)

بازیکن رفسنجانی و بومی مس که با حضور ساکت الهامی در این تیم حضوری فعال‌تر دارد، در ترکیب تیم امید خوش درخشید و گلزنی کرد.

ساکت این بار گلزن به تیم امید تحویل داد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی که برای حضور در لیگ بیست و سوم هدایت مس رفسنجان را برعهده گرفته در اولین روزهای حضورش در جمع نارنجی‌پوشان وعده استفاده از بازیکنان جوان و بومی را در این تیم داد و خیلی زود به وعده‌اش عمل کرده است.

نمونه بارز این اتفاق درباره علی‌اصغر صادقی‌نسب، بازیکن رفسنجانی، رخ داده است؛ الهامی از زمان شروع تمرینات مس صادقی را در کنار سایر بازیکنان قرار داد و در بازی‌های دوستانه با دو تیم ارمنستانی نیز از او در کنار سایر نفرات استفاده کرد.

1898132

دعوت از این هافبک جوان به تیم فوتبال امید توسط رضا عنایتی نتیجه اعتماد ساکت الهامی به او بود و حالا صادقی‌نسب با گلی که دیروز در بازی دوستانه با پیراهن امیدهای ایران زد، جواب این اعتماد را به خوبی داده است.

الهامی علاوه بر علی‌اصغر صادقی به برخی دیگر از بازیکنان اهل رفسنجان و جوان هم اعتماد کرده و آنها را به تمرینات مس آورده است. این سرمربی موفق و باتجربه در سال‌های گذشته نیز جوان‌های زیادی را به فوتبال معرفی کرد.

محمدرضا خالدآبادی، دروازه‌بان شماره یک تیم امید، نمونه مهمی برای تثبیت این ادعاست و حالا الهامی بعد از دادن گلر از هوادار به تیم زیر 23 سال، در تیم جدید خود ‌یک گلزن را به امیدهای ایران معرفی کرده است.

دیدگاه‌ها