کد خبر : 1950809 | 24 تیر 1402 ساعت 13:12 | 34.7K بازدید | 11 دیدگاه

لوئیس انریکه

پی‌اس‌جی همان باشگاهی بود که می‌خواستم

لوئیس انریکه معتقد است، بهترین انتخاب را داشته و در پی‌اس‌جی می‌تواند به خوبی تمام برنامه‌های خود را پیاده کند.

پی‌اس‌جی همان باشگاهی بود که می‌خواستم

به گزارش "ورزش سه"، 10 روز پیش لوئیس انریکه به عنوان مربی جدید پی اس جی معرفی شد. او که سابقه هدایت رم، بارسا و تیم ملی اسپانیا را در کارنامه دارد، حالا در پاریس چالش بزرگی خواهد داشت. انریکه ولی اطمینان دارد که در پی اس جی همه چیز برای موفقیت او مهیاست.

1898155

گزارشگرانریکه در پاسخ به این سوال که در پی اس جی چه حسی دارد، گفت: «من از پذیرش مربیگری پی اس جی بسیار خوشحال و مفتخرم و مشتاقم هر چه زودتر فصل جدید شروع شود. من وارد یک تیم و محیط جدید شده ام. در واقع از منطقه امن خودم وارد یک فضای متفاوت شده ام اما همه چیز بسیار مثبت است و همان‌طور که گفتم، من واقعاً بی‌تاب شروع فصل و چالش‌های بزرگ هستم.»

گزارشگرچرا پیشنهاد پاریس را قبول کردید؟ «دلیل اصلی این است که مدیران باشگاه ایده و پروژه بسیار روشنی از تیمی که می‌خواهند بسازند، داشتند. اینجا باشگاه ساختار کاملا مناسبی دارد و من فقط در مورد منابع مالی صحبت نمی‌کنم. از نظر زیرساختی هم اینجا ایده‌آل است و این فاکتور مهمی محسوب می‌شود. فکر می‌کنم این پروژه همه چیزهایی را که برای یک مربی در سطح من لازم است را گرد هم می‌آورد. در واقع پی اس جی همان پروژه‌ای بود که دوست داشتم.»

1894626

گزارشگرانریکه در مورد سبک مربیگری خودش نیز گفت: «فکر می‌کنم همه کسانی که بازی تیم‌های من را دیده‌اند، تا حدودی درباره ایده‌های من مطلع شده‌اند. من به وضوح یک مربی تهاجمی هستم. تیمی می‌خواهم که از دقیقه اول حمله کند، تیمی که برای حمله کردن حساب و کتاب نمی‌کند. ما می‌خواهیم هواداران از بازی لذت ببرند.»

دیدگاه‌ها