کد خبر : 1950843 | 24 تیر 1402 ساعت 14:41 | 47.2K بازدید | 55 دیدگاه

حسینی منتظر فراخوان نکونام است

سیدحسین و استقلال، فعلا روی دو خط موازی

دروازه‌بان باتجربه استقلال و تیم ‌ملی فعلا دور از چشم‌ها قرار گرفته و مشخص نیست چه آینده‌ای در انتظارش خواهد بود.

سیدحسین و استقلال، فعلا روی دو خط موازی

به گزارش "ورزش سه"، قصه استقلال و کاپیتانش هر روز شکل عجیب‌تری به خود می‌گیرد؛ سیدحسین حسینی بعد از پایان قراردادش با استقلال وقتی متوجه شد جواد نکونام، سرمربی جدید آبی‌ها، برای حفظ او تردیدهایی دارد، درنگ نکرد و به منظور باز گذاشتن دست نکونام با انتشار یک استوری اینستاگرامی از هواداران استقلال خداحافظی کرد.

با اینکه تصور می‌شد سیدحسین حسینی خیلی زود تیم جدیدش را معرفی کند، اما این اتفاق رخ نداد و تا بعد از چند روز زمزمه‌هایی درباره بازگشت کاپیتان آبی‌پوشان مطرح شود.

جواد نکونام که می‌دانست حضور یک گلر خارجی ناشناخته در ایران می‌تواند ریسک بالایی داشته باشد و تبعاتی را به وجود بیاورد، سیدحسین حسینی را دوباره به گزینه‌های گلری برگرداند. از این رو استقلالی‌ها با باشگاه هوادار برای جذب محمدرضا خالدآبادی گلر جوان این تیم و تیم امید به توافق رسیدند و حالا نکونام باید هرچه سریع‌تر گلر بزرگسال و مطرح تیمش را مشخص کند.

در این شرایط خیلی‌ها تصور می‌کنند که سیدحسین حسینی به استقلال برمی‌گردد و کار را از سر می‌گیرد اما فعلا روند تمدید قرارداد این دروازه‌بان باتجربه به کندی پیش می‌رود و مشخص نیست دلیل تعلل استقلالی‌ها در این خصوص چیست.

1881505

جواد نکونام ظاهرا هنوز تردیدهایی برای خط دروازه تیمش دارد. او فعلا سیدحسین حسینی را در لیست انتظار قرار داده و از طرفی حسینی نیز که دوست دارد به کار خود ادامه بدهد، فعلا اقدامی برای رفتن به تیم دیگری انجام نداده است.

سیدحسین و استقلال برخلاف شایعات طی روزهای گذشته مذاکرات رسمی با هم نداشتند و به نظر می‌رسد توجه اصلی به خط دروازه استقلال محدود به جذب خالدآبادی شده است.

احتمال اینکه در روزهای آینده شاهد تمدید قرارداد حسینی با استقلال باشیم، وجود دارد اما مسئله مهم این است که این دروازه‌بان و استقلال فعلا روی دو خط موازی قرار دارند که شاید در آینده بشکند و مسیرشان دوباره به یکدیگر متصل شود.

باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی درباره حسینی رخ می‌دهد؛ اینکه آیا سیدحسین بار دیگر قرارداد خود را تمدید می‌کند یا نه، منوط به نظر جواد نکونام طی روزهای بعد شده است.

دیدگاه‌ها