کد خبر : 1950845 | 24 تیر 1402 ساعت 14:51 | 28.3K بازدید | 5 دیدگاه

شاگردان توخل در غیاب نویر استارت زدند

بازی کردن این ستاره در بایرن طلسم شده است

بایرن مونیخ تمرینات پیش فصل خود را در غیاب مانوئل نویر، دروازه‌بان سرشناس خود، شروع کرد.

بازی کردن این ستاره در بایرن طلسم شده است

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان بایرن مونیخ بعد از پشت سر گذاشتن تعطیلات و حضور در تست‌های پزشکی پیش فصل، تمرینات تاکتیکی خود را برای فصل جدید زیر نظر توماس توخل آغاز کردند.

سرمربی بایرنی‌ها همراه با سرژ گنابری اولین نفراتی بودند که وارد چمن سبز و مخمل محل تمرین بایرنی‌ها شد که کاملا آماده تمرینات پیش فصل شده است. تقریبا همه چهره‌های شاخص در این تمرین حضور داشتند و فقط جای مائول نویر خالی بود.

1898194

کاپیتان ملی‌پوش بایرنی‌ها که 7 ماه پیش در اسکی پایش شکسته و ادامه فصل را از دست داده بود طی روزهای اخیر به صورت انفرادی تمرین می‌کرد و امیدوار بود که در روز نخست تمرین فصل جدید حضور داشته باشد، اما تست‌های پزشکی مشخص کرد که او برای بازگشت به تمرینات گروهی نیاز به زمان دارد.

به غیر از نویر البته ماتیاس دلیخت هم غایب بود؛ او به دلیل مصدومیت فعلا به صورت انفرادی تمرین می‌کند. الکساندر نوبل، دروازه‌بان کهنه کار بایرن هم در اولین تمرین این تیم حضور داشت. او دو سال بعد از انتقال قرضی به موناکو در جمع بایرنی‌ها حضور یافت اما به زودی راهی باشگاه دیگری خواهد شد. اشتوتگارت و لیدز مقصدهای احتمالی این دروازه‌بان هستند که تا قرارداد جدید با بایرن تمرین می‌کند.

دیدگاه‌ها