کد خبر : 1950848 | 24 تیر 1402 ساعت 15:10 | 104.9K بازدید | 167 دیدگاه

اتفاق عجیب مقابل باشگاه استقلال

صندوق عقب را باز کن، علی خطیر آنجاست!

عده‌ای از هواداران استقلال تصور می‌کردند علی خطیر، مدیرعامل باشگاه، در صندوق عقب یکی از کارمندان باشگاه پنهان شده است!

صندوق عقب را باز کن، علی خطیر آنجاست!

به گزارش "ورزش سه"، تجمع اعتراضی عده‌ای از هواداران استقلال مقابل ساختمان باشگاه و در واکنش به شرایط عجیب و غریب پیش آمده در این باشگاه حواشی جالبی هم در خود داشت. جدا از شعارها و مسائل انتقادی یکی از اتفاقات به ادعای طرفداران برای پنهان شدن علی خطیر در صندوق عقب خودرو برمی‌گشت!

ویدئو: 305539

علی خطیر در روزهای اول کاری خود در استقلال فشارهای زیادی را تحمل می‌کند و از این رو هواداران تصور می‌کردند مدیر عامل استقلال برای فرار از پاسخگویی با پنهان شدن در صندوق عقب خودروی یکی از کارمندان باشگاه قصد خروج دارد!

1898197
لحظه‌ای که کارمند باشگاه استقلال در صندوق عقب خودروی خود را باز کرد تا هواداران را بابت پنهان نشدن علی خطیر در صندوق مطمئن کند!

وقتی یکی از کارمندان باشگاه قصد خروج از پارکینگ ساختمان را داشت، عده‌ای از هواداران جلوی او را گرفتند وخواهان آن شدند که او در صندوق عقب خودرو را باز کند. این کارمند هم وقتی ادعای عجیب برخی طرفداران را دید از ماشین پیاده شد، در صندوق خودرو را بالا زد تا خیال هواداران راحت شود.

وقتی هواداران استقلال متوجه شدند که داخل صندوق عقب فردی حضور ندارد، مسیر را باز کردند و اجازه دادند او راه خروج را در پیش بگیرد!

این اتفاق عجیب که نشان از بدبینی هواداران استقلال به اقدامات مدیریت باشگاه دارد، در فوتبال ایران امری نادر است. البته که وقتی رضا درویش در ماجرای علیرضا بیرانوند روی صندلی عقب خودرو دراز می‌کشد و کت را روی صورت می‌اندازد،‌ تصور اینکه علی خطیر هم داخل صندوق عقب خودرو پنهان شده باشد، برای هواداران استقلال امری بعید نیست!

دیدگاه‌ها