کد خبر : 1951060 | 25 تیر 1402 ساعت 17:21 | 35.5K بازدید | 23 دیدگاه

رئیس کونکاکاف:

مسی اینجاست، پس آینده فوتبال مال ماست!

رئیس کونکاکاف، کنفدراسیون فوتبال آمریکای شمالی و مرکزی، با ابراز خوشحالی از انتقال لیونل مسی به اینترمیامی می‌گوید حضور او می‌تواند فوتبال این منطقه را زیر و رو کند.

مسی اینجاست، پس آینده فوتبال مال ماست!

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی در پایان فصل گذشته با باشگاه سابقش، پاری سن ژرمن، خداحافظی کرده و در اقدامی غیرمنتظره اعلام کرد باشگاه آمریکایی اینترمیامی را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرده است.

چند روز پیش لیونل مسی، برنده هفت توپ طلا و قهرمان جام جهانی 2022 قطر، در میان غوغای رسانه‌ای وارد آمریکا شد و سرانجام با رسمی شدن قراردادش پیراهن صورتی‌رنگ اینترمیامی را به تن کرد تا دنیای فوتبال از این پس او را به عنوان ستاره اینترمیامی بشناسد.

1898558

ویکتور مونتالیانی، رئیس کنفدراسیون فوتبال آمریکای شمالی و مرکزی (کونکاکاف)، می‌گوید از این انتقال بسیار خوشحال است؛ چرا که حضور ستاره‌ای به بزرگی لئو مسی می‌تواند تاثیر بزرگی بر فوتبال این منطقه داشته باشد و فوتبال کونکاکاف را اساسا دگرگون کند.

مونتالیانی در مصاحبه‌ای با شبکه بی‌بی‌سی گفت: "منطقه ما همیشه به عنوان یک منطقه سرشار از استعدادهای فوتبالی شناخته شده و همه ما را به عنوان منطقه‌ای می‌بینند که آینده فوتبال در آن رقم خواهد خورد. اما برای رسیدن به آن آینده باید در زمان حال همه تلاش‌مان را بکنیم تا استاندارد فوتبال در کونکاکاف را به بالاترین حد ممکن برسانیم. افزایش سطح رقابت در لیگ‌ها و باشگاه‌های ما ضروری است و جذاب شدن رقابت‌هاست که می‌تواند ما را در سطح جهانی مطرح کند".

1898556

رئیس کونکاکاف در ادامه گفت: "این تازه شروع ماجراست و روند رشد و پیشرفت فوتبال در منطقه ما هیچ سقفی ندارد. حضور لیونل مسی در لیگ MLS کمک خیلی بزرگی به پیشرفت ما می‌کند. او نه تنها در زمین فوتبال بهترین بازیکن دنیا است بلکه در بیرون از مستطیل سبز هم همیشه سفیر بی‌نظیری برای این ورزش بوده است. حضور مسی نقش مهمی در ارتقای تصویر لیگ MLS دارد و در سطوح پایین‌تر هم می‌توانید تاثیر او را در افزایش خارق‌العاده نرخ بلیت‌فروشی ببینید. حتی در بازی‌های خارج از خانه اینترمیامی هم همه بلیت‌ها به سرعت در حال فروخته شدن است".

1898557

دیدگاه‌ها