کد خبر : 1951080 | 25 تیر 1402 ساعت 19:03 | 77.2K بازدید | 264 دیدگاه

آبی‌ها ۴۲۰ میلیارد تومان دریافت می‌کنند

مبلغ قرارداد استقلالی‌ها با آپشن‌های محقق شده! (سند)

مجموع قرارداد اعضاى كادر فنى و بازيكنان استقلال با آپشن‌هاى محقق شده به ٤٢٠ ميليارد مى‌رسد.

مبلغ قرارداد استقلالی‌ها با آپشن‌های محقق شده! (سند)

به گزارش "ورزش سه"، اعداد و ارقام اعضاى تيم‌هاى ليگ برترى در اين فصل به شكل عجيبى در رسانه‌ها منتشر شده و بر اساس فهرستى كه از ليست قراردادهاى اعضاى تيم استقلال در فصل گذشته ديده شده در صورت تحقق كليه آپشن‌ها از جمله قهرمانى در ليگ، جام حذفى و دعوت به تيم ملى آبى‌پوشان مجموعا ٤٩٠ ميليارد در پايان فصل دريافت مى‌كردند.

اين در حالى است كه با توجه به عدم تحقق برخی آپشن‌ها، مجموع رقم دريافتى اعضاى تيم استقلال به حدود ٤٢٠ ميليارد تومان مى‌رسد.

بر اين اساس فهرست ٤٢٠ ميلياردى همان ارقام ثبت شده در دفاتر باشگاه استقلال است كه مسئولين اين باشگاه تا كنون حدود ٢٢٠ ميليارد از اين مبلغ را پرداخت كرده‌اند و در حدود ٢٠٠ ميليارد تومان باقيمانده از مطالبات اعضاى تيم بايد پرداخت شود.

1898590
1898589

به نظر مى‌رسد استقلال ٤٢٠ ميلياردى در كنار پرسپوليس ۳۸۶ ميلياردى يكى از باشگاه‌هاى پرهزينه فصل گذشته از رقابت‌هاى ليگ بوده، هرچند وزير ورزش اخيرا مدعى شده يكى از باشگاه‌هاى صنعتى ٥٧٠ ميليارد تومان در اين فصل هزينه داشته كه احتمالا صدرنشين جدول پرهزينه‌ترين باشگاه‌هاست و بايد ديد اعداد و ارقام ساير باشگاه‌ها نيز در ادامه اين روند منتشر مى‌شود؟

دیدگاه‌ها