کد خبر : 1951082 | 25 تیر 1402 ساعت 19:07 | 33.5K بازدید | 96 دیدگاه

مسئولیت نورافکن در سپاهان سنگین‌تر می‌شود (عکس)

امید نورافکن در آخرین دیدار تدارکاتی سپاهان در اردوی ترکیه با بازوبند کاپیتانی در زمین دیده شد.

مسئولیت نورافکن در سپاهان سنگین‌تر می‌شود (عکس)

به گزارش "ورزش ‌سه"، نورافکن در ابتدای لیگ نوزدهم بود که به عنوان یکی از خریدهای امید نورافکن معرفی شد. امید آن سال‌ها پس از یک سال حضور در فوتبال بلژیک به ایران بازگشته بود و حضور در سپاهان و نمایش‌هایی که او زیر نظر امیر قلعه‌نویی ارائه کرد، بار دیگر جایگاهش را در فوتبال پیدا کرد.

طی فصل‌های بیستم و بیست و یکم نورافکن با نظر محرم نویدکیا به پست دفاع چپ بازگشت، ولی مورایس سال گذشته بار دیگر این بازیکن را به میانه زمین برد و در پست وینگر چپ که مورد علاقه امید هم هست، از او بهره برد.

1898592

در فصل بیست و سوم امید نورافکن به عنوان یکی از قدیمی‌ترین بازیکنان سپاهان پنجمین فصل حضور متوالی‌اش در اردوی طلایی پوشان را پشت سر خواهد گذاشت و از این حیث پشت سر محمد کریمی و پیام نیازمند قرار می‌گیرند که هر دو در ابتدای لیگ هجدهم و در زمان مربیگری امیر قلعه‌نویی به کمپ باغ فردوس پا گذاشتند.

سال گذشته جلال علی‌محمدی کاپیتان اول سپاهان بود، اما اگر جدایی این بازیکن که هنوز مشخص نیست رخ بدهد، نهایی بشود، کریمی به عنوان کاپیتان اول سپاهان مطرح خواهد شد و نیازمند کاپیتان دوم خواهد بود. نورافکن هم اگر این دو بازیکن در زمین نباشند، به عنوان نفر سوم بازوبند یکی از قدیمی‌ترین تیم‌های فوتبال ایران را به بازو خواهد بست؛ موضوعی که البته مسئولیت او را در این تیم سنگین‌تر می‌کند و توقعات فنی و اخلاقی از او بیشتر خواهد شد.

دیدگاه‌ها