کد خبر : 1951090 | 25 تیر 1402 ساعت 20:12 | 149.5K بازدید | 124 دیدگاه

مدافع کرمانشاهی شاگرد نکونام شد

رسمی: ایمان سلیمی به استقلال پیوست

پس از برگزاری جلسه نهایی و توافق با مدیران باشگاه، ایمان سلیمی رسما به استقلال تهران پیوست.

رسمی: ایمان سلیمی به استقلال پیوست

به گزارش "ورزش سه"، پس از چند روزی بی‌خبری و سکوت در روند نقل و انتقالات استقلال، آبی‌پوشان برای تقویت خط دفاعی خود، باب گفت‌وگو با ایمان سلیمی را آغاز کردند و این بازیکن نیز در جلساتی، پای میز مذاکره نشست.

آبی‌ها که با جدایی رافائل سیلوا و وضعیت نامشخص عارف غلامی، عملا فقط آرمین سهرابیان را به عنوان یک مدافع وسط تخصصی در اختیار داشتند، با توجه به درخواست نکونام، به دنبال جذب ایمان سلیمی بودند و این بازیکن نیز عصر امروز برای مذاکرات نهایی، راهی ساختمان باشگاه شد.

در نهایت نیز صحبت‌های طرفین با توافق نهایی همراه شد و سلیمی قرارداد دوساله‌ای را با آبی‌های پایتخت به امضا رساند تا از فصل جدید به عنوان یکی از بازیکنان جدید استقلال به میدان برود.

1898603

ایمان سلیمی که فصل گذشته در مس رفسنجان حضور داشت، توانست با این تیم، دومین خط دفاعی برتر لیگ را از آن خود کند و پیش از این نیز سابقه قهرمانی با تراکتور در جام حذفی را نیز در کارنامه دارد.

این مدافع 27 ساله در لیگ‌های هجدهم و نوزدهم در بیشتر دیدارهای تراکتور به میدان رفت و پس از آن، راهی تیم سیرد اسلواکی شد. سلیمی در بازگشت به ایران و در ابتدای لیگ بیست و یکم مورد توجه فرهاد مجیدی قرار گرفت ولی راهی گل گهر شد، اما با بدشانسی و به دلیل پارگی رباط صلیبی، فصل را از دست داد.

حالا و با حضور سلیمی و سهرابیان، تعداد مدافعین وسط استقلال افزایش یافت، اما نکونام باز هم خواستار یک بازیکن دیگر در این پست است و گفته می‌شود مذاکرات با عارف غلامی در جریان است.

دیدگاه‌ها