کد خبر : 1951227 | 26 تیر 1402 ساعت 12:30 | 98K بازدید | 139 دیدگاه

سرلک، لحظاتی پیش از خبر شوکه‌کننده (عکس)

خبر احضار میلاد سرلک برای انجام خدمت سربازی، مهمترین خبر روز گذشته در حوزه خبری باشگاه پرسپولیس بود.

سرلک، لحظاتی پیش از خبر شوکه‌کننده (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، غیبت در فهرست تیم‌ملی در تورنمنت کافا برای میلاد سرلک گران تمام شده و سازمان نظام وظیفه با استناد به آخرین لیست تیم ایران، اعلام کرده که هافبک پرسپولیس از یکم شهریور ماه باید خود را به این سازمان معرفی کند.

اگرچه قوانین نظام وظیفه پیچیدگی خاص خود را دارد و ممکن است این پرونده نیز به شکل دیگری پیش برود اما نکته مهم این است که حالا این خبر، بعد از آرامش چند روزه در باشگاه پرسپولیس، دوباره هواداران این تیم را علیه مدیریت باشگاه شورانده است.

اعزام سرلک به سربازی، یک سهمیه در فهرست 19 نفره سرخپوشان را باز خواهد کرد اما در عین حال به غیبت یک مهره تاثیرگذار در ترکیب اصلی پرسپولیس می‌انجامد. سرلک در سه فصل اخیر صد بازی برای پرسپولیس انجام داد تا یکی از باثبات‌ترین بازیکنان این تیم باشد.

1898876

بنابراین در صورتی که باشگاه پرسپولیس در روزهای آینده جایگزین موردنظر را در پست سرلک به خدمت نگیرد یا مشکل او را به هر شکلی که شده حل نکند، نقل و انتقالات کاملا به ضرر قرمزها تغییر خواهد کرد.

جالب اینکه سرلک روز گذشته پیش از بازی استقلال خوزستان هرگونه خطری که حضور او در پرسپولیس را تهدید کند، تکذیب کرد اما حالا بعد از انتشار نامه فراجا، باید دید او در بازی امروز با پیکان شرکت می‌کند یا خیر؟

1898877


عکس از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها