کد خبر : 1951282 | 26 تیر 1402 ساعت 15:08 | 16.7K بازدید | 1 دیدگاه

جم در انتظار حضور دوباره در لیگ برتر فوتبال

استارت زنبورها برای بازگشت با روانخواه

پارس جنوبی جم برای حضور در لیگ دسته اول فعالیت‌های خود را شروع کرده است.

استارت زنبورها برای بازگشت با روانخواه

به گزارش "ورزش سه"، پارس جم یکی از تیم‌های محبوب جنوب ایران محسوب می‌شود؛ تیمی که سابقه سه فصل حضور در لیگ برتر را دارد، طی سه سال گذشته در لیگ دسته اول به کارش ادامه داده است.

پارس جنوبی که در دوران حضور در لیگ برتر لقب «زنبورهای فوتبال ایران» را به خود اختصاص داد در چند سال گذشته تلاش هایی برای بازگشت به لیگ برتر داشته اما در این مسیر ناکام مانده است.

زردپوشان جمی اما حالا عزم خود را برای بازگشت به لیگ برتر جزم کردند. بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی که سوابق فراوانی در فوتبال دارد و صعود قبلی پارس جنوبی نیز با مدیریت او رقم خورد، برای فصل جدید لیگ یک هم هدایت تیمش را به امیدرضا روانخواه سپرده است.

روانخواه اواخر فصل گذشته جایگزین ایمان رزاقی‌راد در راس کادرفنی پارس جنوبی شد و حالا برای فصل جدید هم روی نیمکت این تیم خواهد نشست. او فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود را با همراهی مدیریت باشگاه جلو می‌برد تا تیم خوبی را ببندد و روانه مسابقات کند.

اگرچه پارس جنوبی از نظر بودجه‌ای نسبت به چند تیم لیگ یکی شرایط پایین‌تری دارد، اما هواداران این تیم امیدوارند طلسم بازگشت به لیگ برتر در فصل جاری با اتحاد شکل گرفته شکسته شود و این تیم بوشهری بتواند بار دیگر در سطح اول فوتبال ایران حاضر شود.

دیدگاه‌ها