کد خبر : 1951602 | 28 تیر 1402 ساعت 03:50 | 35.2K بازدید | 17 دیدگاه

معضل جدایی ستاره بایرن: هر تیمی جز دورتموند!

جدایی لئون گورتسکا، ستاره بایرن مونیخ، به معضل جدیدی برای این تیم تبدیل شده است.

معضل جدایی ستاره بایرن: هر تیمی جز دورتموند!

به گزارش "ورزش سه"، شایعات بسیاری در روزهای اخیر درباره احتمال جدایی گورتسکا از بایرن مونیخ مطرح شده که جنجال جدیدی را به همراه داشته است.

گفته می‌شود که توماس توخل دیگر علاقه‌ای به ادامه همکاری با او ندارد و تنش زیادی که از ابتدا در روابط این دو نفر وجود داشته کار را به جایی رسانده که این مربی دیگر تمایلی به ادامه حضور او در این تیم نداشته باشد.

رسانه‌‎های آلمانی مدعی شده‌اند که این بازیکن هنوز مایل است به حضور در بایرن ادامه دهد اما شاید چنین تصمیمی به معنای از دست دادن جایگاهش در ترکیب این تیم و تبدیل شدن به نیمکت نشین در فصل آینده باشد.

روزنامه ورزشی بیلد مدعی شده که گورتسکا تنها در صورتی حاضر است از بایرن جدا شود که همچنان در آلمان به فوتبالش ادامه دهد و به این ترتیب گزینه اصلی او دورتموند خواهد بود اما این باشگاه توانایی مالی پرداخت دستمزد او را نخواهد داشت و هیچ شانسی برای جذب این بازیکن ندارد.

بنابراین او چاره‌ای ندارد جز این که با پیوستن به باشگاهی در دیگر لیگ‌های اروپایی فکر کند. منچستریونایتد گزینه اصلی برای به خدمت گرفتن او است که پیش از این هم به گورتسکا ابراز علاقه کرده بود اما هنوز پیشنهادی رسمی از سوی این باشگاه هم ارائه نشده است.

دیدگاه‌ها