کد خبر : 1951619 | 28 تیر 1402 ساعت 07:00 | 12.7K بازدید | 8 دیدگاه

سودای رتبه تک‌رقمی هوادار با محمود فکری

هوادار به بهترین شکل ممکن خود را برای سومین فصل حضورش در لیگ برتر آماده می‌کند.

سودای رتبه تک‌رقمی هوادار با محمود فکری

به گزارش "ورزش سه"، هوادار پس از شکست دادن استقلال با نتیجه چهار بر دو در کمپ حجازی، دو روز استراحت می‌کند و پس از آن خود را برای دو بازی تدارکاتی با ملوان و پرسپولیس آماده خواهد کرد.

هواداری‌ها در شرایطی خود را برای سومین فصل حضور در سطح اول فوتبال ایران آماده می‌کنند که نسبت به سابقه و تجربه‌شان در لیگ عملکرد قابل قبولی داشتند.

این تیم در سال اول حضور در لیگ با رضا عنایتی یازدهم شد و در سال دوم با ساکت الهامی رتبه دهم را به دست آورد و به نیمه نهایی جام حذفی هم رسید. بنفش‌ها حالا با محمود فکری، سومین سرمربی خود، در لیگ در پی کسب رتبه تک رقمی هستند.

هوادار که به عنوان اولین تیم لیگ برتری تمرینات خود را آغاز کرده بود، دوشنبه اردوی ده روزه خود در تهران را نیز تمام کرد تا وارد آخرین فاز تمرینات پیش فصل بشود‌.

عکس تیمی هواداری‌ها مقابل استقلال در بازی دوستانه با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه گرفته شد که به این شرح هستند: علیرضا حقیقی، بابک مرادی، سعید سحرخیزان، مرتضی منصوری، سبحان پسندیده، فریبرز گرامی، مهدی عبدی، قائم اسلامی‌خواه، محسن سفیدچقایی، داریوش شجاعیان و ایوب کلانتری

1899513

در ترکیب ابتدایی مقابل استقلال چهار بازیکن جدید هوادار از ابتدا به میدان رفتند و در نیمه دوم نیز بازیکنان جدید دیگر این تیم یعنی یونس شاکری، امین قاسمی‌نژاد و آرشا شکوری به بازی فرستاده شدند.

کاپیتان هوادار مقابل استقلال داریوش شجاعیان بود که در این فصل قرارداد خود را تمدید کرد و در سومین سال حضورش در هوادار بار دیگر شاگرد محمود فکری شد.

1899519

این تیم رویاهای بزرگی در سومین فصل حضورش در لیگ برتر دارد و حالا در شرایطی مطلوب آماده ششمین و هفتمین بازی دوستانه پیش فصل خود می‌شود.

دیدگاه‌ها