کد خبر : 1951753 | 28 تیر 1402 ساعت 19:52 | 74.3K بازدید | 24 دیدگاه

رسمی: خرید 20 میلیونی میلان از هلند

میلان رسما اعلام کرد تایجانی ریندرز، هافبک هلندی باشگاه آلکمار را با قراردادی دائمی و پنج ساله به خدمت گرفته است.

رسمی: خرید 20 میلیونی میلان از هلند

به گزارش "ورزش سه"، میلان برای تقویت خط میانی‌اش یک هافبک هلندی را به خدمت گرفت. بر اساس بیانیه رسمی روسونری، تایجانی ریندرز از باشگاه آلکمار با قراردادی پنج ساله به میلان پیوست. گفته می‌شود قرارداد او به ارزش 20 میلیون یورو به علاوه پاداش امضا شده است.

🔴تایجانی که متولد 1998 است و 25 سال سن دارد پرورش یافته آکادمی باشگاه اف‌سی توئنته است. او تا سال 2015 در این آکادمی حضور داشت و سپس به تیم شهر زادگاهش زووله پیوست تا فوتبال حرفه‌ای را با این تیم آغاز کند.

1899759

او یک سال بعد به باشگاه آلکمار پیوست و به مدت هشت سال برای این تیم بازی کرد. ریندرز تا این لحظه در اردیویسه 105 بازی انجام داده و در این مدت 9 گل به ثمر رسانده و 11 پاس گل داده است.

تایجانی ریندرز بازیکن ملی‌پوش هلندی است و اولین بازی ملی‌اش را در ماه مه سال جاری انجام داده است. بر اساس اعلام باشگاه میلان او فصل آینده برای روسونری با پیراهن شماره 14 به میدان خواهد رفت.

میلانمیلان از زمان جدا شدن ساندرو تونالی برای تقویت خط میانی خود احساس نیاز می‌کرد. بعد از به خدمت گرفتن روبن لوفتوس چیک حالا این هافبک هلندی هم به خط میانی روسونری اضافه می‌شود.

1899760

هلندتایجانی ریندرز به تیمی منتقل شده که خاطره خوشی از ستاره‌های هلندی دارد. نزدیک به سی سال پیش میلان با درخشش سه ستاره بزرگ هلندی‌اش فان باستن، گولیت و رایکارد یکی از موفق‌ترین تیمهای تاریخ روسونری را به دنیا معرفی کرده بود.

دیدگاه‌ها