کد خبر : 1951764 | 28 تیر 1402 ساعت 21:30 | 70.5K بازدید | 25 دیدگاه

رسمی: انتقال جنجالی یک یوونتوسی به اینتر

با اعلام باشگاه اینتر، خوان کوادرادو، وینگر سابق یوونتوس، به عنوان بازیکن آزاد به نراتزوری پیوست.

رسمی: انتقال جنجالی یک یوونتوسی به اینتر

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه در روزهای اخیر پیوستن خوان کوادرادو، ستاره سابق یوونتوس، به اینتر قطعی شده بود دقایقی پیش باشگاه اینتر با انتشار بیانیه‌ای رسمی از جذب کوادرادو خبر داد و گفت او به عنوان بازیکن آزاد با قراردادی یک ساله به نراتزوری پیوسته است.

یوونتوسدر پایان ماه ژوئن قرارداد کوادرادو با یووه به پایان رسید و او به عنوان بازیکن آزاد این تیم را ترک کرد. با توجه به رقابت سرسختانه بین یوونتوس و اینتر در فوتبال ایتالیا انتقال بازیکنان بین این دو تیم همیشه جنجالی است.

1899782

🏆کوادرادو در تابستان 2015 از چلسی به یوونتوس پیوسته بود. او هشت سال در تورین بازی کرد و برای یووه 314 مسابقه انجام داد. او روی هم‌ رفته برای بیانکونری 26 گل به ثمر رساند. او با یوونتوس 5 بار فاتح سری آ شده و چهار بار هم کوپا ایتالیا را فتح کرده بود. این ستاره کلمبیایی سابقه بازی در فینال چمپیونزلیگ را هم دارد و در سال 2017 با پیراهن یووه در فینال تورنمنت به مصاف رئال رفت. یوونتوس در آن مسابقه شکست خورد تا دست کوادرادو به جام قهرمانی نرسد.🏆 

1899783

خوان کوادرادو در سال‌های بازی کردن با پیراهن یووه بارها در دربی پرتنش دو تیم که به دربی ایتالیا معروف است به میدان رفته بود. باید دید انتقال این یوونتوسی سابق به نراتزوری در آینده چه واکنش‌هایی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها