کد خبر : 1951838 | 29 تیر 1402 ساعت 10:46 | 80.8K بازدید | 79 دیدگاه

طعنه به مسی: بالاتر از کاکا و آنری که نیستی!

دون گاربر، یکی از مدیران ام ال اس، معتقد است که صحبت پیرامون مصدومیت لیونل مسی روی چمن مصنوعی بزرگنمایی است.

طعنه به مسی: بالاتر از کاکا و آنری که نیستی!

به گزارش "ورزش سه"، مسی پس از پایان دادن به دوران حضورش در فوتبال اروپا راهی آمریکا شد تا به ستاره لیگ فوتبال این کشور تبدیل شود. 

او حالا آماده است تا روز جمعه برای اولین بار با پیراهن اینترمیامی در دیدار برابر کروز آزول به میدان برود و توانایی‌هایش را به رخ هوادارانی بکشد که مشتاق تماشای بازی او هستند. 

با این حال، تعدادی از باشگاه‌های حاضر در این لیگ از چمن مصنوعی استفاده می‌کنند و این موضوع که این چمن‌ها به ایجاد مصدومیت برای بازیکنانی که سابقه بازی روی آن را ندارند معروف است باعث نگرانی بسیاری شده است. 

1899763

گاربر در گفتگو با اتلتیکو در این باره اظهار داشت: «من فکر می‌کنم ستاره‌های بین المللی بزرگی به لیگ فوتبال آمریکا بیایند و آنها هم ممکن است پیش از این یا حتی بعد از این درباره بازی روی چمن مصنوعی نگرانی‎‌هایی داشته باشند.

اما نباید این را فراموش کنید که ما چند بازیکن فوق ستاره و بزرگ را در این لیگ داشتیم. تیری آنری و کاکا که در بین بزرگترین بازیکنان دنیای فوتبال قرار دارند روی همین چمن بازی کردند و مشکلی برای آنها پیش نیامد. بنابراین فکر می‌کنم این موضوع برای مسی هم در طول زمان حل خواهد شد.»

دیدگاه‌ها