کد خبر : 1951876 | 29 تیر 1402 ساعت 13:01 | 38.6K بازدید | 24 دیدگاه

تارتار روی نظم تاکید می‌کند

جعفری: جو سن سیروس استثنایی است

وینگر ملوان امسال از مازندران راهی گیلان شد او با وجود دلتنگی برای وطنی از مهان نوازی انزلی چی ها هم یاد می کند.

جعفری: جو سن سیروس استثنایی است

به گزارش ورزش سه، رضا جعفری بعد از دو فصل حضور در نساجی برای سال پیش رو پیراهن سفید انزلی را برتن می کند. رضا جعفری در مورد این موضوع به خبرنگار ما گفت: من دو سال خوب در نساجی و اکثر بازی ها را حضور داشتم. یکسال که با قهرمانی همراه شد و سال دوم اتفاقاتی افتاد که نتوانستیم نتایج خوب را حفظ کنیم اما خدا را شکر در مجموع به خوبی گذشت. آمدنم به ملوان غیر منتظره بود. می خواستم به یک تیم‌ دیگر بروم که نشد و اتفاقاتی افتاد که بعدا می گویم آقا مهدی خودش با من صحبت کرد با تپوجه به برنامه هایی که ایشان گفت تصمیم گرفتم به ملوان بیایم.

او در مورد تجربه کار با مهدی تارتار ادامه داد: همه فوتبالی‌ها آقا مهدی را می‌شناسند. ایشان یک آدم منضبط و کاربلد است و هرکسی دوست دارد با ایشان کار کند. من شناخت قبلی نداشتم ولی با شناخت دورادور دوست داشتم با ایشان کار کنم. حضور آقا مهدی و بازیکنان جدید باعث اتفاقات خوبی می‌شود. امیدوارم امسال نتایج خوبی کسب کنیم.

1899959

وینگر تازه وارد ملوان به این موضوع اشاره کرد که جو وطنی و سن سیروس بسیار شبیه به هم است و در اینباره گفت: قطعا دلتنگ روز هایی می‌شوم که در وطنی بازی می کردم. سال دومی که هوادار به استادیوم آمد واقعا لذت بخش بود. ملوان هم چنین جوی دارد. از روز اولی که قرارداد بستیم همه با ما خوب بودند و خیلی مهمان نواز هستند.

جعفری در پایان صحبت هایش افزود: هدفمان این است امسال تیم خوبی باشیم و همه به ما احترام بگذارند. حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

دیدگاه‌ها