کد خبر : 1951930 | 29 تیر 1402 ساعت 18:38 | 93.4K بازدید | 35 دیدگاه

مسی دست و دل باز: هم‌تیمی‌های لئو شیفته کاپیتان

یکی از بازیکنان اینترمیامی فاش کرد که وقتی برای تهیه بلیت مراسم معرفی لیونل مسی دچار مشکل شده بود، ستاره بزرگ آرژانتینی شخصا به کمکش آمد تا مراسم را از دست ندهد.

مسی دست و دل باز: هم‌تیمی‌های لئو شیفته کاپیتان

به گزارش "ورزش سه"، خرید بزرگ تابستانی اینترمیامی بالاخره رسما به هواداران معرفی شد تا روز یکشنبه در مراسمی بزرگ و باشکوه شاهد یکی از مهم‌ترین معرفی‌های تابستانی دنیای فوتبال باشیم.

همان‌طور که انتظار می‌رفت مراسم معرفی لئو مسی در سراسر دنیا مورد توجه گسترده بود. علاوه بر میلیون‌ها نفر که برنامه را از تلویزیون‌های خود تماشا کردند بازار تقاضا برای بلیت‌های مراسم در آمریکا هم به شدت داغ بود و این باعث شد خیلی از دوست‌داران مسی در آمریکا نتوانند بلیت حضور در این برنامه را تهیه کنند. حتی برخی از هم‌تیمی جدید مسی در اینترمیامی هم مستثنی نبودند.

1899762

ده‌آندره یدلین می‌گوید هم‌تیمی او کامپانا که می‌خواست هر طور شده مراسم معرفی مسی را از نزدیک ببیند نتوانسته بود بلیت مراسم را تهیه کند. او در گروه واتس‌اپی بازیکنان اینترمیامی این موضوع را مطرح کرد و از بازیکنان تیم پرسید آیا کسی بلیت اضافه دارد که در اختیارش قرار بدهد؟

لیونل مسی که مدت کوتاهی از عضو شدنش در گروه واتس‌اپی اینترمیامی می‌گذشت به کمک همبازی جدید خود آمد. یدلین در این باره گفت: "روز یکشنبه کامپانا هر کاری کرده بود نتوانسته بود بلیت تهیه کند. او در گروه واتس‌اپی پرسید کسی بلیت اضافه دارد یا نه. جالب این بود که هنوز نمی‌دانست که مسی به گروه اضافه شده. به محض اینکه پیام کامپانا در گروه آمد لئو جواب داد: حالا چند تا بلیت می‌خواهی؟ من که خیلی خوشم آمده بود. آنها دو سه روز بعد هم را می‌شناختند. مسی همین‌قدر خوش‌اخلاق و سخاوتمند است. ما واقعا شیفته او شده‌ایم".

انتظار می‌رود لئو مسی فردا در چارچوب تورنمنت لیگز کاپ برای اولین بار با پیراهن اینترمیامی در بازی مقابل کروز آزول بازی کند. بهای بلیت مسابقه دو تیم به شدت افزایش پیدا کرده و برای آن بازار سیاه درست شده است. حتی یک سایت آمریکایی دقایقی پیش خبر داد برخی از کسانی که بلیت‌های این مسابقه را قبلا خریداری کرده‌اند خواهان دریافت مبالغی نجومی در حد 100هزار دلار برای فروش بلیت‌های خود هستند.

دیدگاه‌ها