کد خبر : 1952005 | 30 تیر 1402 ساعت 09:19 | 65.2K بازدید | 31 دیدگاه

ناامیدی پپ: جانشین ستاره سیتی پیدا شد

منچسترسیتی دیگر امیدی به ادامه حضور برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی، ندارد و نیکولو بارلا را به عنوان جانشین او انتخاب کرده است.

ناامیدی پپ: جانشین ستاره سیتی پیدا شد

به گزارش "ورزش سه"، سیلوا در طول دوران حضورش در منچسترسیتی افتخارات بسیاری را با پیراهن این تیم در کارنامه حرفه‌ای خودش ثبت کرد. 

او یکی از مهره‌های کلیدی پپ گواردیولا در چند سال اخیر بود و به این مربی اسپانیایی برای رسیدن به بسیاری از موفقیت‌هایش روی نیمکت این تیم کمک کرد. 

اما بسیاری از رسانه‌ها پیش از این خبر داده بودند که این بازیکن تصمیمش را برای ترک ورزشگاه اتحاد گرفته و قصد دارد فصل آینده را در باشگاه دیگری توپ بزند تا تجربه جدیدی به دست آورد. 

پاری سن ژرمن و بارسلونا رقابتی جدی را برای جذب او آغاز کرده‌اند اما بیشتر رسانه‌ها معتقد هستند که شانس ژاوی و تیمش برای در اختیار داشتن او در فصل آینده بیشتر از پی اس جی است. 

1887517

سیتی تلاشش را برای متقاعد کردن او بر ادامه حضور در این تیم به کار گرفت اما موفق نشد و حالا توتومرکاتو خبر داده که مدیران این باشگاه با مشورت گواردیولا معتقد هستند که بارلا جانشین درستی برای او خواهد بود. 

این بازیکن اینتر پیش از این پیشنهادی هم از نیوکسل دریافت کرده بود که در نهایت با این باشگاه به توافق نرسید. او در سال 2020 راهی اینتر شد و تا به حال 20 گل و 44 پاس گل در 187 بازی در کارنامه‌اش با این تیم ثبت کرده است. 

او نقش مهمی در صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته داشت و همین باعث شده که گواردیولا توجه خاصی به سبک بازی‌اش داشته باشد.

دیدگاه‌ها