کد خبر : 1952109 | 30 تیر 1402 ساعت 17:32 | 36.5K بازدید | 13 دیدگاه

هواداران بایرن چشم دیدن این ستاره را ندارند

حضور جروم بواتنگ، ستاره سابق بایرن، در یک بازی نمایشی در ورزشگاه آلیانز آرنا باعث شده هواداران به مدیران باشگاه پیغام بدهند که به هیچ وجه حاضر به دیدن او در باشگاهشان نیستند.

هواداران بایرن چشم دیدن این ستاره را ندارند

به گزارش "ورزش سه"،  بایرن مونیخ در هفته‌ای که گذشت در ورزشگاه خانگی‌اش، آلیانز آرنا، دیداری نمایشی برگزار کرد تا دهمین سالگرد فتح سه‌گانه‌اش را جشن بگیرد. در این دیدار که بین اسطوره‌های بایرن مونیخ و اسطوره‌های دورتموند برگزار شد، ژروم بواتنگ به عنوان اسطوره بایرن مونیخ در میدان بود.

از جمله ستاره‌های مشهوری که در ترکیب تیم اسطوره‌های بایرن حضور داشتند می‌توان به فیلیپ لام، ماریو مانژوکیچ و بواتنگ اشاره کرد. در پیامی که باشگاه برای دعوت از هواداران به تماشای این بازی منتشر کرد بواتنگ دیده می‌شد که رو به دوربین می‌گفت: "به استادیوم بیایید و به ما ملحق شوید تا شاهد بازی دوباره‌مان با اسطوره‌های دورتموند باشید. بی‌صبرانه منتظر دیدار دوباره شما هستم".

ولی واکنشی که هواداران بایرن به بواتنگ نشان دادند ثابت کرد که آنها همچنان از دست این بازیکن سابقشان خشمگین هستند.

1900313

در بخش نظرات توییتی که در حساب باشگاه بایرن مونیخ منتشر شد ده‌ها نفر از هواداران به شدت به بواتنگ حمله کرده و مدعی بودند او لیاقت معرفی شدن به عنوان اسطوره باشگاهشان را ندارد. یک کاربر نوشت: "برو پی کارت بواتنگ". و هوادار دیگری خطاب به او گفت: "دیگر هرگز به مونیخ نیا، متشکریم بواتنگ".

بواتنگ در نوامبر 2022 به ضرب و شتم همسرش متهم شد و با اینکه علیه حکم دادگاه بدوی فرجام‌خواهی کرد، اما در نهایت از سوی دادگاه محکوم شد. اما این تنها علت عصبانیت باواریایی‌ها از این ملی‌پوش سابق آلمانی که در سال 2014 با پیراهن آلمان فاتح جام جهانی شده بود نیست. بواتنگ در پایان فصل 22-2021 بایرن را ترک کرد و راهی مارسی شد. این انتقال برای او انتقال موفقی نبود و ژروم بعد از دو سال ناکام در این باشگاه فرانسوی از ماه جولای بدون تیم است. هواداران بایرن می‌گویند به هیچ وجه خواهان بازگشت او به تیمشان نیستند.

دیدگاه‌ها