کد خبر : 1952227 | 31 تیر 1402 ساعت 11:20 | 29.3K بازدید | 8 دیدگاه

ستاره ممنوعه بایرن اینجا تمرین می‌کند (عکس)

مانوئل نویر با وجود شروع تمریناتش نمی‌تواند بایرن مونیخ را در هفته‌های نخست بوندس لیگا همراهی کند.

ستاره ممنوعه بایرن اینجا تمرین می‌کند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ این روزها در حالی برای شروع فصل جدید آماده می‌شود که هنوز مانوئل نویر را در کنار خود ندارد. این دروازه‌بان دوران نقاهت بعد از مصدومیت را پشت سر گذاشته اما فعلا به صورت انفرادی تمرین می‌کند.

روز گذشته نشریه بیلد در یک گزارش جنجالی اعلام کرد که حراست کمپ تمرینی بایرن مونیخ به خبرنگارش اجازه تهیه خبر، فیلمبرداری و عکاسی از تمرینات مانوئل نویر را نداده است.

ملی‌پوش باتجربه بایرن مونیخ در تعطیلات زمستانی فصل گذشته دچار شکستگی استخوان پا در حین اسکی شد و ادامه فصل را از دست داد. او بعد 7 ماه کم کم آماده حضور در میادین می‌شود اما گزارش‌های جدید حاکی از آن است که توماس توخل او را در هفته‌های ابتدایی در اختیار نخواهد داشت.

1900545

نویر این روزها در تمرینات گروهی بایرن مونیخ دیده نمی‌شود. او همراه با میشائیل رشنر در یک زمین دیگر که مجاور زمین تمرین اختصاصی تیم است به تمرین می‌پردازد و هیچ خبرنگار و عکاسی نیز حق تصویربرداری از این تمرین را ندارد.

عکسی امروز در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد که نویر را در حال تمرین اختصاصی دو نفره نشان می‌دهد. او که انتظار چنین دوری طولانی مدتی از فوتبال را نداشت سعی می‌کند تا در ماه‌های نخست فصل جدید شرایط بازی را پیدا کرده و جایگاه خود در ترکیب بایرن را پس بگیرد.

1900544

دیدگاه‌ها