کد خبر : 1952268 | 31 تیر 1402 ساعت 13:07 | 36.8K بازدید | 22 دیدگاه

مصدومیتی که دو دروازه‌بان دیگر را هم بلاتکلیف کرد

بایرن دیگر به نویر اطمینان ندارد: این هم سند!

بایرن مونیخ با توجه به وضعیت نامشخص مانوئل نویر قصد ندارد به یان زومر اجازه خروج بدهد.

بایرن دیگر به نویر اطمینان ندارد: این هم سند!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بایرن مونیخ در جریان تعطیلات زمستانی فصل گذشته با یک اتفاق غیرمنتظره مواجه و مجبور شد یان زومر را به خدمت بگیرد. این دروازه‌بان باتجربه باید جای مانوئل نویر را که در جریان اسکی دچار شکستگی پا شده بود را پر می‌کرد. او در پایان فصل از بایرن مونیخ اجازه جدایی دریافت کرد اما این باشگاه به تازگی اعلام کرده فعلا قصد فروش زومر را ندارد.

زومر که می‌دانست بعد از بازگشت نویر احتمالا جایی در ترکیب اصلی بایرن نخواهد داشت بندی در قرارداد خود گنجانده بود که به او اجازه جدایی می‌داد. با توجه به وضعیت نامشخص مانوئل نویر اما بایرنی‌ها مخالفت خود را با فعال شدن این بند اعلام کرده‌اند.

به گزارش توتو مرکاتو، باشگاه اینترمیلان جدی‌ترین مشتری زومر به شمار می‌رود که قصد دارد او را جانشین آندره اونانا کند. آنها هنوز موفق به جلب رضایت بایرن نشده‌اند. مدیران این باشگاه روز گذشته یک مذاکره نسبتا طولانی با بایرنی‌ها داشتند اما بازهم نتوانسته بله را از آنها بگیرند.

بایرنی‌ها تصور می‌کردند مانوئل نویر را از آغاز فصل جدید در اختیار داشته باشند اما دوران نقاهت این بازیکن طولانی‌تر از تصور آنها زمان برده و هنوز هم به پایان نرسیده است. ملی پوش آلمانی همچنان به صورت انفرادی تمرین می‌کند و پیش بینی می‌شود حداقل یک ماه و حداکثر دو ماه از فصل جدید را از دست بدهد.

همین موضوع باعث شده تا بایرن اجازه خروج به زومر ندهد. این باشگاه در حال حاضر گزینه دیگری جز زومر ندارد و الکساندر نوبل که از انتقال قرضی به موناکو برگشته نیز قصد دارد در تیم جدیدی بازی کند. البته او هم هنوز این اجازه را از باشگاه دریافت نکرده تا مصدومیت نویر دو دروازه‌بان بایرن را هم بلاتکلیف کند.

دیدگاه‌ها