کد خبر : 1952281 | 31 تیر 1402 ساعت 13:42 | 39.1K بازدید | 27 دیدگاه

بهترین مربی تاریخ؟ دنبال این چیزها نیستم!

کدهای مرموز پپ: اتفاقات بزرگی در راه است!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بدون اشاره به جزئیات، از اتفاقات مهم نقل و انتقالاتی در تیمش خبر داد.

کدهای مرموز پپ: اتفاقات بزرگی در راه است!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی که برای برپایی تور پیش فصل راهی ژاپن شده فردا در اولین دیدار خود مقابل یوکوهاما مارینوس به میدان می‌رود. پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از این دیدار به سوالات خبرنگاران ژاپنی پاسخ داد. او در لابلای صحبت‌هایش کدهایی داد که نشان می‌دهد باید منتظر انتقال‌های مهمی در سیتی باشیم.

پپ در مورد برنامه‌های نقل و انتقالاتی سیتی تا پیش از شروع توضیحاتی ارائه کرد که نشان می‌دهد قهرمان چمپیونزلیگ قرار است به زودی در بازار سر و صدا به راه بیندازد: "فکر می‌کنم اتفاقات زیادی قرار است رخ بدهد ولی نمی‌توانم در موردشان صحبت کنم."

آینده کایل واکر ادامه صحبت‌های گواردیولا بود: "من بهترین‌ها را برای بازیکنانم می‌خواهم. با کایل واکر هم صحبت‌های خوبی انجام داده‌ایم و باید ببینیم در نهایت چه اتفاقی می‌افتد."

او در پاسخ به این سوال که «آِیا شما بهترین مربی تاریخ هستید؟» گفت: "نه من بهترین مربی تاریخ نیستم و قصدش را هم ندارم که باشم...!"

سوال بعدی از سرمربی سیتی در مورد بازیکن مورد علاقه آسیایی‌اش بود که پپ در پاسخ گفت: "کائورو میتوما فوق‌العاده کار کرده است. او در بهترین جای ممکن با بهترین مدیریت است و فصل گذشته عملکردی باورنکردنی داشت."

پپ در خصوص جایگاه ژوائو کانسلو بعد از بازگشت به سیتی گفت: "کانسلو بازیکن بسیار مهمی برای ماست. او پس از انتقال قرضی به بایرن مونیخ به اینجا برگشته و بخشی از تیم ماست. همان طور که گفتم در مورد آینده تیم باید منتظر بمانیم و ببینیم چه می‌شود."

دیدگاه‌ها