کد خبر : 1952333 | 31 تیر 1402 ساعت 16:17 | 25.4K بازدید | 2 دیدگاه

رسمی: ملی‌پوش آلمانی تا ۲۰۲۶ در دورتموند

امره جان، هافبک ملی پوش دورتموند، قراردادش را با این باشگاه تا سال ۲۰۲۶ تمدید کرد

رسمی: ملی‌پوش آلمانی تا ۲۰۲۶ در دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، این هافبک 29 ساله در ژانویه 2020 از یوونتوس به دورتموند پیوست. او ابتدا به صورت قرضی به وستفالن رفت اما به گونه‌ای مدیریت دورتموند را متقاعد کرد که کمتر از سه هفته بعد قرارداد دائمی او به ارزش 25 میلیون یورو اعلام شد. در آن زمان، امره جان قراردادی را تا تابستان 2024 امضا کرد که اکنون توسط باشگاه به مدت دو سال دیگر تمدید شده است.

سباستین کِل، مدیر ورزشی باشگاه دورتموند، در مورد تمدید قرارداد امره جان گفت: "در فصل گذشته، امره به بازیکن موثری تبدیل شد که همواره در او می‌بینیم. ما از عطش بی‌پایان او، فیزیک قوی‌اش و عزم مطلق او برای برد هر بازی تشکر می‌کنیم، نه تنها در باشگاه دورتموند بلکه همچنین در تیم ملی. امره شخصیت قوی و بالغی دارد و تجربه بسیاری در مسابقات ملی دارد. او به ما کمک خواهد کرد."

امره جان هم با ابراز رضایت از تمدید قراردادش با دورتموند گفت: "من در دورتموند خیلی احساس راحتی می‌کنم. در این مدت نشان داده‌ام که چه انتظاری از خودم دارم و طرفداران چه چیزی از من انتظار دارند که باید معیار من باشد. مثل آنچه در نیمه دوم فصل انجام دادیم، یا حتی بهتر از آن بازی کنم. من می‌خواهم اینجا بمانم، سخت تلاش کنم و به تیم کمک کنم تا اهدافمان را دست یابیم."

1900688

دیدگاه‌ها