کد خبر : 1952343 | 31 تیر 1402 ساعت 17:36 | 13K بازدید | 1 دیدگاه

استارت لخ پوزنان با هدف قهرمانی

فن دن بروم: باید منتظر قلی زاده بمانیم

تیم لهستانی که علی قلی زاده را به خدمت گرفته امشب در اولین بازی لیگ این کشور به میدان می رود.

فن دن بروم: باید منتظر قلی زاده بمانیم

به گزارش"ورزش سه" علی قلی زاده وینگر تیم ملی ایران به دلیل مصدومیت از ترکیب تیم دور است اما لخ پوزنان که قصد دارد در این فصل قهرمانی لیگ لهستان را به دست بیاورد می‌خواهد گام اول را محکم بردارد. آنها امشب میهمان پیاست گیلویتسه هستند. 

جان فن دن بروم سرمربی هلندی از اینکه تیمش در بازی های تدارکاتی پیش فصل هیچ بردی به دست نیاورده نگران نیست: این نتایج تصویری از تیم نشان می‌دهد اما ناقص است. می‌توانید در تمام بازی‌های تدارکاتی برنده شوید ولی در لیگ به مشکل بخورید. ما آماده هستیم تا برای موفقیت بازید کنیم اگر چه برخی از بازیکنان تنها دو هفته با ما تمرین کردند. خیلی چیزها به شرایط بازیکن بستگی دارد." 

نقل و انتقالات تابستانی برای لخ پوزنان خیلی سریع اتفاق افتاد. الیاس اندرسونۀ، علی قلی زاده و دینو هوتیچ به تیم پیوستند:" من از نقل و انتقالات راضی هستم  وگرنه این بازیکنان اینجا نبودند. الیاس اندرسون در بهترین فرم بدنی است اما باید کمی منتظر قلی زاده بمانیم. از چهاربازیکن جدیدی که گرفتیم سه بازیکن آماده بازی هستند." 

اولین بازی تیم لخ پوزنان در فصل جدید رقابت‌های اکتراکلاشیا امشب برابر تیم پیاست گیلویتسه تیم ششم فصل قبل قرار می‌گیرند. لخ پوزنان فصل قبل به مقام سوم رقابت‌های لیگ لهستان رسیده است.

دیدگاه‌ها