کد خبر : 1952408 | 01 مرداد 1402 ساعت 03:00 | 20.2K بازدید | 12 دیدگاه

خوان پیتزی آرژانتینی در مراسم معارفه

حالا بحرین آرزوی جام جهانی دارد

سرمربی آرژانتینی تیم ملی بحرین از آرزوی حضور این تیم در جام‌جهانی گفت.

حالا بحرین آرزوی جام جهانی دارد

به گزارش”ورزش سه” خوان پیتزی، سرمربی آرژانتینی تیم ملی بحرین تایید کرد که به خوبی از آن‌چه در انتظار اوست آگاه است و از فوتبال بحرین اطلاعات کاملی دارد.
این مربی  در انتظار یک برنامه کاری سنگین و فشرده است که از جام ملت های آسیا شروع می شود و سپس مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 در پیش است.
خوان پیتزی آرژانتینی در نشست خبری  معرفی رسمی به عنوان سرمربی تیم ملی بحرین خاطرنشان کرد که در مذاکراتش مسائل زیادی را با فدراسیون در میان گذاشته و اولویت ها و اهدافی را که آرزوی دستیابی به آن را دارد تعیین کرده است.

پیتزی گفت: آرزوهای مشترکی اینجا داریم، صعود به جام جهانی در اولویت است، و برای رسیدن به این هدف تلاش می کنیم. فرصت خوبی داریم به ویژه اینکه تیم ملی بحرین در این زمینه تجربه دارد و پیش از این دو بار به مرحله پلی آف نهایی راه یافته و به صعود به جام جهانی نزدیک بوده است.

سرمربی آرژانتینی افزود: اکنون با افزایش تعداد سهمیه، آرزوی کسب نتایج خوب و صعود به جام جهانی را خواهیم داشت.

او همچنین گفت: درها برای حضور همه بازیکنان بحرینی به تیم ملی باز است. مرحله بعدی اردوی آماده سازی خواهد بود و با توانایی‌های بازیکنان بیشتر آشنا خواهم شد.

پیتزی در پایان خاطرنشان کرد: با شروع لیگ و جام حذفی، علاوه بر پیگیری امور تیم المپیک، مسابقات را دنبال و بازیکنان را انتخاب می کنم.

دیدگاه‌ها