کد خبر : 1952441 | 01 مرداد 1402 ساعت 08:30 | 14.3K بازدید | 1 دیدگاه

قلی‌زاده در افتتاحیه خاص تماشاگر بود

ستاره ایرانی لخ پوزنان در شب پیروزی تیمش مقابل پیاست دور از فهرست بود.

قلی‌زاده در افتتاحیه خاص تماشاگر بود

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال لخ پوزنان لهستان که علی قلی‌زاده را در نقل و انتقالات تابستانی به خدمت گرفته، از ساعت ۲۱:۳۰ شنبه شب(به وقت ایران) در ورزشگاه می‌یسکی گلیویچ مقابل پیاست، تیم پنجم جدول سال گذشته قرار گرفت تا نخستین بازی خود در فصل ۲۴-۲۰۲۳ را انجام بدهد.

لخ پوزنان که سال قبل در جایگاه سوم جدول لیگ استراکلاسا لهستان قرار گرفته بود، در حالی نخستین بازی خود در فصل جدید را مقابل پیاست برگزار کرد که علی قلی‌زاده را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نداشت.

یاران قلی زاده نیمه اول این مسابقه که حدود ۶ هزار تماشاگر داشت را با نتیجه یک بر صفر واگذار کردند، اما در شروع دوباره بازی موفق شدند دو گل در کمتر از ۱۰ دقیقه بزنند و در نهایت به پیروزی دو بر یک در زمین تیم پیاست دست پیدا کنند و شروع خوبی در فصل جدید لیگ استراکلاسا لهستان داشته باشند.

ستاره ایرانی لخ پوزنان که آخرین بازی خود را در تعطیلات نوروزی و دیدار تدارکاتی تیم ملی مقابل روسیه انجام داد و با آسیب دیدگی مواجه شد، طی ۴ ماه اخیر نتوانسته بود به میدان برود که این وضعیت در نخستین مسابقه فصل جدید لیگ استراکلاسا لهستان نیز برای او ادامه پیدا کرد و دور از لیست لخ پوزنان بود.

دیدگاه‌ها