کد خبر : 1952531 | 01 مرداد 1402 ساعت 14:38 | 67.2K بازدید | 21 دیدگاه

بی‌خیال امباپه شوید

لوئیس انریکه همه را سر کار گذاشت

مربی اسپانیایی پی اس جی امروز به هیچ سوالی در مورد کیلیان امباپه پاسخ نداد در حالی که بسیاری منتظر بودند، او در مورد کنار گذاشته شدن ستاره فرانسوی از تور ژاپن حرف بزند.

لوئیس انریکه همه را سر کار گذاشت

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی برای انجام چند بازی تدارکاتی راهی ژاپن شده و ساعاتی پیش لوئیس انریکه همراه با بازیکنانی چون مارکینیوش، مارکو آسنسیو و لوکاس هرناندز در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.

1901004

بسیاری انتظار داشتند که لوئیس انریکه، سرمربی جدید پاری سن ژرمن، در مورد محرومیت کیلیان امباپه از تور تابستانی این تیم فرانسوی، حرف بزند ولی مربی اسپانیایی ترجیح داد در این مورد اظهارنظر نکند. .خبرنگاران حاضر در هتل نیکو در توکیو، در نهایت نتوانستند از مربی در مورد غیبت ستاره فرانسوی سوال کنند.

تنها کاپیتان تیم، مارکینیوس، در این مورد پاسخ داد و اذعان کرد که مسئله حساس است و حتی در ژاپن نیز این قضیه آن‌ها را رها نمی‌کند. او در ادامه گفت که این تصمیم باشگاه بوده و بازیکنان نمی‌توانند در موردش نظر  بدهند.

1899823

انریکه در مراسم معارفه خود که 17 روز پیش برگزار شد در مورد آینده امباپه با تردید حرف زده بود و بسیاری همان موقع تعبیر کردند که تصمیم امباپه برای عدم تمدید عوض نخواهد شد و تنش بین او و باشگاه اجتناب ناپذیر است. اتفاقی که در نهایت رخ داد.

دیدگاه‌ها