کد خبر : 1952636 | 02 مرداد 1402 ساعت 00:19 | 146.5K بازدید | 24 دیدگاه

پیروزی غول آسیا با گلزنی فوق‌ستاره‌ها!

الهلال در یک بازی دوستانه برابر الکویت به برتری پرگل دست یافت.

پیروزی غول آسیا با گلزنی فوق‌ستاره‌ها!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الاهلال عربستان، پرافتخارترین باشگاه فوتبال آسیا، در ادامه بازی‌های دوستانه خود به منظور آماده سازی جهت حضور در رقابت‌های عرب کاپ، یکشنبه‌ شب در دیداری دوستانه به مصاف الکویت کویت رفت.

الهلال که در این بازی از ستارگان شاخص خود بهره می‌برد، با نتیجه چهار بر دو مقابل رقیب کویتی به برتری دست پیدا کرد تا در آستانه فصل جدید برای رقبا خط و نشان بکشد.

1901205

میلینکوویچ ساویچ، ستاره تازه جذب شده الهلال خیلی زود در دومین دقیقه بازی غول آسیا را از حریف خود پیش انداخت اما سه دقیقه بعد الکویت این گل را جبران کرد تا هفت دقیقه بعد، سالم الدوساری، بهترین بازیکن فوتبال عربستان، دومین گل تیمش را به ثمر رساند.

پیش از پایان نیمه اول میشایل گل سوم الهلال را به ثمر رساند اما این پایان کار نبود و کویتی‌ها یکی از گل‌های خورده را جبران کردند.

در نیمه دوم بازی باز هم آبی پوشان عربستانی بودند که گل اول را به ثمر رساندند و این بار روبن نوس پرتغالی موفق شد نتیجه بازی را چهار بر دو کند تا در پایان بازی با همین نتیجه به اتمام رسیده و پس از شکست برابر دیناموکیف، عربستانی‌ها با پیروزی به استقبال رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های عرب بروند.

1901202
1901204

دیدگاه‌ها