کد خبر : 1952709 | 02 مرداد 1402 ساعت 13:08 | 57.2K بازدید | 80 دیدگاه

خمس پا به پای ما تمرین می‌کند

قنبری: از حضور مربی منچستر سورپرایز شدیم

وینگر جوان تراکتور در مورد اتفاقات اخیر این تیم صحبت می‌کند.

قنبری: از حضور مربی منچستر سورپرایز شدیم

به گزارش "ورزش سه"، محمد قنبری، وینگر چپ‌پای تیم تراکتور، در گفت‌وگو با خبرنگار ما پیرامون اردوی ترکیه، اظهار داشت: اردو فشار خیلی خوبی داشت و بعضی روزها تمرینات سه جلسه‌ای داشتیم: هشت صبح، 12 ظهر و شش بعد از ظهر که واقعا فشار خیلی خوبی به ما وارد کرد.

گزارشگرقنبری در مورد حضور خمس در تمرینات گفت: ایشان در تمرینات بدنسازی و تاکتیکی بیشتر بیننده بودند و عملکرد ما را زیر نظر داشتند، اما وقتی می‌خواستیم بدویم، باتوجه به آمادگی بدنی، ایشان ما را همراهی می‌کرد که انگیزه خیلی خوبی هم برای ما بود.

گزارشگراو درباره شکست تراکتور در بازی دوستانه عنوان کرد: در اردو به هر حال طبیعی است که بدن‌ها در افت باشد. ما حتی صبح روز بازی‌های دوستانه هم تمرین داشتیم و این نشان می‌دهد که نتیجه اصلا اهمیت ندارد.

گزارشگروینگر تراکتور درمورد حضور مربی سابق منچستریونایتد توضیح داد: خیلی مربی باکلاسی است و وقتی که با دروازه‌بان‌ها هم صحبت می‌کردم از سطح تمرینات او بسیار راضی هستند و سطح تمرینات بالایی دارد.

1900431

گزارشگروی در پاسخ به سوالی پیرامون آمادگی بازیکنان، اظهار داشت: ما از همان شروع لیگ صددرصد توان را خواهیم گذاشت که بهترین نتیجه را بگیریم. بازیکنان جدید هم خودشان را وفق دادند و بازیکنان باتجربه و قوی هستند و خیلی زود می‌توانند خودشان را وفق بدهند.

گزارشگرقنبری افزود: بیشترین تمرکز ما روی این است که بازی زیبا داشته باشیم و دوست داریم بهترین تیم از این نظر باشیم. بعد از آن به سراغ نتیجه خواهیم رفت و امیدوارم هر دو را کنار هم کسب کنیم.

1897440

گزارشگراین بازیکن جوان درباره تمرینات صبحگاهی خمس گفت: دو سه روز اول اذیت شدیم، اما عادت کردیم. چون شب هم زود می‌خوابیدیم و بعد از سه جلسه تمرین، واقعا خستگی به همه ما غلبه می‌کرد. اما آقای خمس مربی بزرگی است و صلاح همه تیم را می‌خواهد و آنقدر تجربه و دانش دارد که بهترین تمرینات را برنامه‌ریزی کند.

گزارشگراو درباره رقابت با خیمنز گفت: او بازیکنی بزرگ و در سطح جهانی است و من از حضورش در تراکتور خوشحالم. البته دیگر بازیکنان تراکتور هم نفرات بسیار خوبی هستند و امیدوارم همگی با هم بتوانیم به پیشرفت هم کمک کنیم.

دیدگاه‌ها