کد خبر : 1952763 | 02 مرداد 1402 ساعت 23:41 | 123.1K بازدید | 66 دیدگاه

پی‌اس‌جی کوتاه آمد: یک قدم هم تو بردار کیلیان

بی‌بی‌سی در گزارشی اختصاصی مدعی شد پاری سن ژرمن با انتقال قرضی یک ساله ستاره یاغی‌اش کیلیان امباپه موافقت کرده است.

پی‌اس‌جی کوتاه آمد: یک قدم هم تو بردار کیلیان

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه سریال درگیری‌های پاری سن ژرمن و کیلیان امباپه همچنان ادامه دارد بی‌بی‌سی در یک گزارش اختصاصی اعلام کرد پاری سن ژرمن از فروش این ستاره فرانسوی در تابستان جاری کوتاه آمده و حالا حاضر است او را به مدت یک فصل به صورت قرضی واگذار کند.

امباپه در شروع تابستان با ارسال نامه‌ای به پاری سن ژرمن اعلام کرد قراردادش را تمدید نخواهد کرد. به این ترتیب پی‌اس‌جی می‌دانست که او سال آینده به صورت رایگان جدا خواهد شد. ناصر الخلیفی به ستاره یاغی تیمش اولتیماتوم داد و گفت یا باید قراردادش را امسال تمدید کند یا همین تابستان به فروش خواهد رسید.

1901430

شبکه بی‌بی‌سی دقایقی پیش گزارش داد که بعد از خط خوردن امباپه از فهرست بازیکنان پی‌اس‌جی برای حضور در تور آسیایی حالا موضع باشگاه فرانسوی کمی نرم‌تر شده است. پاریسی‌ها که متوجه شدند فروش امباپه بر خلاف میل او دشوارتر از آن است که به نظر می‌رسید. در نتیجه پی‌اس‌جی متقاعد شده که او را به مدت یک فصل به صورت قرضی واگذار کند تا دست کم در ازای این واگذاری قرضی مبلغی به دست بیاورد.

امروز گزارش‌هایی درباره پیشنهاد بزرگ الهلال برای خرید امباپه مخابره شده بود. گفته می‌شود این باشگاه عربستانی پیشنهادی در حد 300 تا 350 میلیون یورو ارائه داده است. بر اساس گزارش‌ها این قرارداد یک ساله خواهد بود و امباپه تابستان آینده می‌تواند به هدفش رسیده و راهی رئال مادرید شود.

هنوز مشخص نیست که آیا امباپه با انتقال قرضی به تیمی دیگر موافقت خواهد کرد یا نه. در هفته‌های اخیر برخی منابع مدعی شدند پاری سن ژرمن در صورتی که نتواند نظر خود را به امباپه تحمیل کند او را به نیمکت‌نشینی کامل در فصل آینده تهدید خواهد کرد.

1900875

دیدگاه‌ها