کد خبر : 1952771 | 02 مرداد 1402 ساعت 20:57 | 67.5K بازدید | 41 دیدگاه

رسمی: هافبک بایرن به دورتموند پیوست

بروسیا دورتموند رسما اعلام کرد مارسل سابیتزر، هافبک بایرن مونیخ را به خدمت گرفته است.

رسمی: هافبک بایرن به دورتموند پیوست

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته خبرهای زیادی درباره مذاکرات بایرن مونیخ و دورتموند درباره انتقال مارسل سابیتزر منتشر شده بود. این شایعات دقایقی پیش به واقعیت پیوست و این هافبک اتریشی با حضور در دفتر دورتموند رسما به استخدام این باشگاه درآمد.

دورتموند اعلام کرد سابیتزر با قراردادی دائمی به خدمت گرفته شده اما اشاره‌ای به ارزش این قرارداد نکرده است. اما در آلمان گفته می‌شود او با مبلغی در حد 15 تا 20 میلیون یورو راهی باشگاه زردپوش ایالت وستفالن شده است.

1901454

قرارداد سابیتزر با دورتموند چهار ساله است و او تا تابستان 2027 بازیکن این تیم خواهد بود. دورتموند اعلام کرد که هافبک اتریشی فصل آینده با پیراهن شماره 20 بازی می‌کند.

سابیتزر پس از حضور قرضی در منچستریونایتد با شروع تابستان به بایرن مونیخ برگشت اما توماس توخل به او اطلاع داد که در برنامه‌های آتی‌اش جایی ندارد.

1901455

سباستین کل، مدیر ورزشی دورتموند، در مراسم امضای قرارداد با مارسل سابیتزر گفت: "مارسل بازیکنی باتجربه است که سال‌ها است در بالاترین سطح فوتبال بازی می‌کند. او دقیقا همان کسی است که دنبالش می‌گشتیم. هافبک وسطی که به عنوان بازیکنی باکس تو باکس چه در فاز دفاعی و چه در فاز تهاجمی به ما کمک خواهد کرد. مارسل از نظر بدنی قوی است و شم گلزنی بالایی دارد. ما شک نداریم او به بازیکنی مهم برای دورتموند تبدیل خواهد شد".

دیدگاه‌ها